9 september 2015

MAC Velvet Teddy Lipstick Review

Ik ben dol op MAC lipsticks, wat jullie vast wel door hebben. De tel was even kwijt maar dit is alweer mijn 9e MAC lipstick. Velvet Teddy, een kleur die ik eigenlijk niet op het oog had. Ik vond 'm op swatches was te bruin maar toen ik 'm probeerde op mijn lippen vond ik het toch eigenlijk wel een prachtige kleur. 


Velvet Teddy behoord tot de Matte lipsticks van MAC. Stiekem zijn dit mijn favoriete finishes van MAC. Voorheen was dat Satin maar ik merk de laatste tijd dat ik wat vaker naar mat grijp.

De huls kennen we inmiddels wel denk ik. Kogelvormig, zwart met minuscule glittertjes en zilveren letters. Deze lipstick bevat 3 gram.

Ik was bang dat de kleur op Kinda Sexy (ook van MAC) zou lijken, gelukkig was dat niet het geval. Kinda Sexy is wat meer perzik kleuriger dan Velvet Teddy.

Velvet Teddy is een prachtige bruine nude kleur. Heel erg mooi voor de winter maar eigenlijk ook elk ander seizoen. Hierboven de swatch. De lipstick brengt heel gemakkelijk aan, gelukkig niet stroef!

Hier boven de swatch op mijn lippen. Wauw wat een geweldige kleur, waarom heb ik deze nooit eerder gekocht?  En uiteraard een full-face foto met de lipstick. 































Zeker een draagbaar, everyday kleur. Ook voor school!

Ik kocht deze lipstick bij Douglas voor €19,50.

Q: Wat vind jij van Velvet Teddy?

Bedankt voor het lezen en tot snel!

Liefs, Esmée

Volg jij mijn blog al op Bloglovin? Klik hier. 



 Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten