8 september 2015

Paul's Boutique Exclusive Style Blogger Event.


Gister was het dan eindelijk, het Paul's Boutique Exclusive Style Blogger Event. Ik ging samen met Lotte heen en aangezien we eerst nog even waren shoppen gingen we bepakt en bezakt naar het event. Kijk gezellig mee zou ik zeggen!

Bij aankomst kregen we een hapje en een drankje. We kregen deze cup cake, helemaal in het thema van de dresscode: grey with a touch of yellow :). De cupcake was trouwens erg lekker!
Helaas is de foto wat bewogen.. Als nog wilde ik deze schattige (en lekkere) cupcake met je delen!





























Hele leuke accessoires voor aan je tas!

Dit is mijn favoriete tas van de nieuwe SS16 collectie, prachtig niet waar?

Deze vond ik wel erg bijzonder! Zelf zou ik hier niet mee over straat durven haha. Jij wel?

Nog even op de foto met Sharon Doorson. Zo leuk!

En dan dé tas. Deze tas is speciaal ontworpen voor de Paul's Boutique Bloggers die aanwezig mochten zijn op dit event. Vandaar ook de dresscode Grey with a touch of Yellow! Deze hebben wij dus in ontvangst mogen nemen met enorm veel andere goodies, die in de tas zaten.




Ik heb het echt enorm naar mijn zin gehad op dit event. Ook heb ik gevlogd, in die vlog vind je ook de unboxing van de goodiebag! Lijkt me leuk als je een kijkje neemt, de video staat hieronder:
















Als je de video niet kunt bekijken, klik dan hier.


Heel erg bedankt Paul's Boutique, ik ben in iedergeval weer een ervaring rijker en ik heb heel veel leuke nieuwe bloggers ontmoet en ook veel meiden die ik al een langere tijd volgde, in het "echt" gezien. 

En jij natuurlijk ook bedankt voor het lezen en hopelijk tot snel weer!

Liefs, Esmée



Volg jij mijn blog al op Bloglovin? Klik hier. 



Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten