3 september 2015

2 dupes van MAC Rebel

Heyhoi!

Ik kan zeker begrijpen dat je geen €19,50 wil uitgeven aan een lipstick. Gelukkig zijn er ook goedkopere opties van een kleur en die deel ik graag met je. Dit keer ben ik mijn stash in gedoken of ik vergelijkbare kleurtjes kon vinden voor de kleur Rebel, van MAC. Ik geef toe, ze zijn niet exact het zelfde… maar, je hebt dan wel een lipstick voor een veel aantrekkelijkere prijs die wel in de richting gaat van MAC Rebel. 

Ik heb 2 kleurtjes uit mijn stash gevonden die: budget zijn, erg op MAC Rebel lijken én de perfecte herfst kleuren zijn.


Aller eerst natuurlijk een swatch van MAC Rebel zelf. Rebel zelf is heeft een Satin finish en is echt een perfecte herfst kleur. Als je de lipstick zo ziet, ziet deze er heel anders, veel donkerder uit dan op de lippen/swatch. Het is een mooie donker paars/roze. De kleur is moeilijk te omschrijven maar ik vind 'm echt geweldig.

Review

Hier de eerste dupe van MAC Rebel. Dit is de kleur 070 Plum & Base uit de Ultimate Stay lijn van Catrice. Deze lipstick heeft minder rood/roze in zich en is ook mat. Deze komt wel aardig in de buurt van MAC Rebel, daarom zit 'ie ook in dit artikel :P.

Review
Dan deze van Maybelline. Dit is de kleur 110 Pink so Chic. Dit is ook een matte kleur maar deze ligt denk ik dichter bij Rebel dan die van Catrice. Het is echt een hele mooie gepigmenteerde kleur.

Dit waren mijn "dupes" voor de MAC Rebel lipstick. Ik hoop dat je er iets aan hebt gehad!
Ondanks dat de kleuren nét een tikkeltje anders zijn vond ik het toch leuk om het met jullie te delen :).

Heel erg bedankt voor het lezen en tot snel! Oh en ik zou het leuk vinden als je mij zou volgen op bloglovin, ik heb bijna 600 volgers :) Klik hier.

Liefs, Esmée.





 Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten