28 augustus 2015

KIKO Milano Nail Lacquer

Deze 2 zomerse nagellakjes van Kiko won ik ook bij Danique van Glambeauty! Helaas zit het weer nou niet echt mee maar dit vrolijkt mij toch weer op. Deze lakjes kosten slechts een euro. Ben je benieuwd of het wat is? Lees dan snel verder.



























Deze nagellakjes worden de Nail Lacquer nagellakjes genoemd, dit zijn de kleurtjes 375 en 359 (als ik het goed heb). Aller eerst een super mooi oud roze kleurtje en een leuk perzik/oranje kleurtje.

De nagellakjes zien er mooi uit, mat zwarte dop en simpel lettertype. Niet te veel poespas.
De nagellakjes bevatten 11 ml en zijn 36 maanden houdbaar.



Aller eerst, de kwastjes van Kiko lakken echt heel fijn. Perfecte grootte en je nagels zijn zo bedekt met een laagje nagellak.
Dit leuke roze lakje is mijn favoriet van de 2. Ik heb veel roze lakjes maar deze is toch anders.
Dit is de kleur 375 en op de foto heb ik 2 laagjes aangebracht. Met 1 laagje was het al erg dekkend viel mij op. Maar omdat ik het altijd mooier vind om 2 laagjes aan te brengen, is dit het resultaat. Heel erg mooi!


Dit is zo'n zomers lakje! Heel leuk oranje kleurig. Dit is dus 359. Zelfde geld met de dekking. Ik heb hier ook 2 laagjes aangebracht. Wel was deze iets streperig met het eerste laagje maar bij 2 laagjes heb ik het perfecte resultaat. 

Voor zo ver ik weet, kosten deze lakjes slechts een euro. (als ik van de Kiko webshop uit moet gaan). 
Deze lakjes zijn naar mijn idee beter dan Essence, Catrice en Maybelline nagellakken. 
Voor €1 heb je dus echt een enorm leuk lakje met goede dekking. 

Bedankt voor het lezen, hopelijk heb je er iets aan gehad en zie ik je de volgende keer weer. 
Liefs, Esmée 


Volg jij mijn blog al op Bloglovin? Klik hier. 




 Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten