27 augustus 2015

P2 Sunshine Bronzer + Perfect Face Highlighter

Bronzer en highlighter, een van mijn meest favoriete make-up producten. Om toch die mooie "cheeckbone" te creëren en zo'n prachtige glow. Ik gebruik in mijn dagelijkse routine 2 producten van MAC, maar het hoeft niet altijd duur te zijn. Ik won o.a deze bronzer en highlighter bij Danique van Glambeauty.
Vandaag test ik deze 2 beauty's van het Duitse merk P2. 



Met het Duitse merk P2 heb ik nog weinig ervaring. Ik woon totaal niet in de buurt van Duitsland, om dus te kunnen shoppen bij DM. Ik heb al eerder een lipstick van P2 gewonnen. Beviel erg goed dus ik was benieuwd naar deze mooie producten. 



De bronzer van P2 heeft een mooie simpele verpakking. De cirkel in het midden is mooi rosé goud wat echt een leuk extraatje is aan de verpakking. 

De bronzer is in de kleur 030 Bali Heat. Bali zelf is geweldig, ben er zelf 2 keer geweest en zou heel graag een keer terug willen gaan. Leuke naam dus!

De bronzer heeft een heel mooi patroon, een soort zon. (denk ik)


En dan deze Highlighter. Dit is de P2 Perfect Face all-over illuminator. Het product heeft geen naam of iets. De cirkel in het midden is zilver kleurig en ook dit patroontje is erg leuk, bijna zonde om te gebruiken. 

Swatches 


De foto hierboven is gemaakt met daglicht en de foto hieronder is gemaakt met flits.

Bovenop heb ik de bronzer geswatched. De bronzer zag er op het eerste oog goed mat uit.
Als je goed kijkt zie je minuscule glinstertjes. Dat staat ook aangegeven op de achterkant van de verpakking. Ik vind de glinstertjes niet zo erg, tenzij het erg grove glitters zijn. Je moet er van houden!

De highlighter is mooi subtiel, heeft een mooie gouden glans en is al met al echt heel mooi.


Het zelfde geld met deze foto's: Boven is in daglicht en onder met flits. 

Highlighter is lastig om op de foto te zetten, vind ik. Je moet maar net het goede licht te pakken hebben wil het lukken op de foto. De highlighter komt in "real life" heel mooi subtiel over, iets meer dan op camera dus. De bronzer is ontzettend fijn in gebruik. Voor mijn huid is de bronzer niet oranje en is dit echt een gouden combi!
Ik ben erg tevreden over deze producten van P2. Zeker in combinatie met elkaar zijn het echt pareltjes!
De patroontjes zijn leuk, verpakking ziet er goed uit en de producten zelf werken erg fijn!

Ondanks deze producten niet in Nederland te koop zijn, wilde ik ze toch met je delen. Voor als je een keer naar de DM gaat :)
De prijs van deze producten weet ik niet, maar ze zijn in ieder geval te koop bij de DM in Duitsland.

Bedankt Danique voor deze prachtige producten, en jij bedankt voor het lezen van mijn artikel.
Hopelijk zie ik je snel weer in mijn volgende post. Tot dan!

Liefs, Esmée

Volg jij mijn blog al op Bloglovin? Klik hier. 




 Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten