23 augustus 2015

Bornprettystore 10 kleuren Nude palette

Oogschaduw palette's, dat is iets waar je mij ontzettend blij mee kunt maken. Er zijn serieus zoveel palette's die ik nog aan mijn stash wil toevoegen. Dit palette van het merk Danni kende ik niet maar zag er erg aantrekkelijk uit, en wilde ik graag aan mijn stash toevoegen. Ik bestelde deze op Bornprettystore.com voor een leuk prijsje. Benieuwd naar de kwaliteit? Lees dan snel verder!




Ook dit product komt in een mooie zwarte verpakking. Erg groot plus punt vind ik, vooral bij goedkopere make-up producten. 

Dit palette is momenteel beschikbaar in 2 kleuren, anders 3 kleuren. Ik heb het palette in de kleur 01. 
Het palet heeft 10 kleuren, weegt 42 gram en is 48 maanden houdbaar. 


Dit palette bevat niet alleen mooie nudes, maar ook perzik en donker paarse kleuren.
De pans van de oogschaduw's zijn groter dan ik had verwacht, het palette dus ook.
De verpakking is vrij simpel. Gewoon zwart met het merk erop.

Hier zie je alle kleuren, in close-up.
Tijd voor de swatches, ik was enorm benieuwd. Het is het, of het is het totaal niet. Je weet het maar nooit met Bornprettystore.com.
Hier zie je swatches van de bovenste rij van het palette.
De kleuren zijn allemaal enorm goed gepigmenteerd. De 2e kleur van links is ook goed gepigmenteerd maar is subtiel van kleur. De wit/zilvere kleur is echt enorm goed gepigmenteerd. De kleuren zijn allemaal met shimmer. Structuur is wat korrelig maar brengt heel zacht aan.


Aanschouw, de 2e rij. Ook deze rij is zo ontzettend goed gepigmenteerd.
Alleen de gele kleur spreekt mij niet aan.
In alle kleurtjes van het palette zitten shimmers en zijn dus enorm goed gepigmenteerd zoals je wel kunt zien.
Ik heb er natuurlijk ook een look mee gemaakt en dat is deze geworden:

De lipstick die ik draag is Pink Nouveau van MAC.

Dit palette kan ik je zeker aanraden. De kwaliteit is enorm goed, en dat voor slechts $17,67.
Je vind het palette hier: http://www.bornprettystore.com/colors-eyeshadow-palette-matt-natural-eyeshadow-patterns-p-14952.html 

Als je gaat bestellen, heb ik een leuke kortingscode voor je, met gratis verzendkosten!

Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer !

Liefs, Esmée


Volg jij mijn blog al op Bloglovin? Klik hier. 


*Dit artikel is in samenwerking met Bornprettystore.com
Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.


 Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten