18 augustus 2015

Life Gave Me Lemon - OPI Brights Collectie

OPI heeft sinds Mei 2015 een nieuwe collectie, namelijk de Brights collectie. Perfect voor de lente en de zomer. Ik ontving een lakje waar ik eigenlijk nooit bij stil had gestaan, dat ik dit zou mooi vinden. Een opvallend geel groen kleurtje genaamd Life Gave Me Lemon.

In de Brights collectie van OPI zitten 10 felle kleurtjes. De kleurtjes zijn vooral leuk met een zongebruinde huid zodat ze nog meer opvallen.


Ik ontving de kleur Live Gave Me Lemons. Zoals de naam al zegt, een Limoen kleurtje.
Dit is overigens ook mijn eerste OPI lakje dus ik was enorm benieuwd naar de kwaliteit.


Het lakje ziet er uit zoals bijna elk OPI lakje eruit ziet. Het flesje bevat 15mL nagellak en is 24 maanden houdbaar.


Hier OPI Life Gave Me Lemons op mijn nagels. Het is een enorm fel lakje die inderdaad lekker opvalt.
Ik draag hier 2 laagjes van de lak. De lak was met 1 laagje vrij streperig maar met 2 laagjes was het opgelost. De lak bleef 3 dagen goed zitten en daarna begon het te chippen. Dat is voor mijn doen erg lang, aangezien ik ook werk en daar veel met mijn handen bezig ben.

Mijn eerste indruk op OPI is erg goed. Blijft lang mooi zitten en is met 2 laagjes goed dekkend.
Ik ben zeker benieuwd naar de andere kleuren uit de OPI Brights Collectie.

De lakjes van OPI uit de Brights collectie kosten €14,25 per stuk of €35,95 voor een miniset met 6 lakjes uit de OPI Brights collectie.

Bedankt voor het lezen, hopelijk heb je er iets aan gehad en zie ik je de volgende keer weer !

Liefs, Esmée


Volg jij mijn blog al op Bloglovin? Klik hier.




 Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten