12 augustus 2015

MAC Kinda Sexy Lipstick Review

MAC lipstick nummero 8! Ik won laatst een winactie van Bianca, zij blogt op Pinkit.nl, een MAC lipstick naar keuze. Ik zat op dat moment in Londen en was echt dol blij haha! Hij is gister binnengekomen en ik ben verliefd. Dit is de kleur Kinda Sexy, voor mij was het nog een onbekende kleur!


MAC lipsticks zijn mijn favoriet! Mijn collectie telt er nu 8 en ik heb er nog wat op het oog dus bij 8 zal het zeker niet blijven. Ik koos voor de kleur: Kinda Sexy. Een mooie nude.

De huls van de lipstick zelf is mooi zwart, met minuscule glittertjes er in, en zilveren tekst.

Kinda Sexy behoord bij de Matte lijn van MAC. Een van mijn favorieten!

 Ik denk dat we de lipstick hulzen van MAC allemaal wel kennen. Mooi strak zwart met witte letters.
De lipstick heeft ook een soort perzik kleur in zich. Een nude met warme ondertoon.
Wat mij opviel, is dat deze veel minder "stroef" aanbrengt dan mijn andere Matte lipsticks van MAC.
De kleur is zo mooi, echt een my lips but better kleurtje!

 En hier zie je de lipstick op mijn lippen. I'm in love. Deze lipstick is echt perfect voor school.
Waarom heb ik deze nooit eerder gekocht? Haha!


Ik vind dit zo'n mooi kleurtje! Ik ben er echt enorm blij mee en is zeker een aanrader als je, net als ik, van nudes houdt! 

MAC Kinda Sexy is te koop bij oa. Douglas voor €19,50 
De prijs is weer €0,50 omhoog gegaan… 


Ik wil Bianca en Sterre heel erg bedanken voor deze prachtige lipstick! 

Bedankt voor het lezen, hopelijk heb je er iets aan gehad en zie ik je de volgende keer weer! 

Liefs, Esmée


Volg jij mijn blog al op Bloglovin? Klik hier. 




 Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten