11 augustus 2015

Bornprettystore Eyebrow Pencil & Eyeliner in een

 Een eyeliner met wenkbrauw potlood in een, handig! Ik ontving deze producten van de week, weer van Bornprettystore. Bij Bornprettystore verkopen ze allemaal Aziatische producten en merken wat je hier in Nederland niet snel ziet. Het is een top of een echte flop. Ben je benieuwd of dit een top is?



Zelf teken ik mijn wenkbrauwen het liefst bij met een poeder. Potlood kies ik meestal als ik op vakantie ben omdat het niet snel zal breken en omdat het minder ruimte in neemt.

Ik heb 3 kleuren ontvangen om te testen. Namelijk de kleuren BK001, BR002 en KRBR 003. Geen idee waar BK BR en BKBR voor staan maar het zijn 3 gekleurde potloodjes met eyeliners.
De eyeliners komen in een paarse verpakking. Het product zelf is mooi zwart met blauwe tekst en tekens. Het doet mij een beetje denken aan een Essence eyeliner.

3 kleuren dus. Laten we het houden op 1, 2 en 3 ipv BK001, BR002 en KRBR 003, dat is veel te ingewikkeld. Zwart, bruin en nog een bruin.


Hierboven de swatches van de 3 wenkbrauw potloodjes die aan 1 kant van de "pen" zitten.
Goed gepigmenteerd, romig en blijft zitten als een huis.


Zelf zal ik nooit mijn wenkbrauwen bij tekenen met zwart. De kleuren zijn allemaal té donker voor mijn eigen wenkbrauwen. Ik heb het wel geprobeerd maar ik zal het eerder gaan gebruiken als een oogpotloodje. Aangezien het potlood zo goed bleef zitten, kreeg ik het wat lastiger van mijn wenkbrauwen af, handig als je bijvoorbeeld gaat zwemmen, als je de goede kleur hebt. Ik heb ook gezien dat ze dit potloodje in blauw hadden. Wie tekent zijn/haar wenkbrauwen nou weer bij met blauw? JIJ?
Aan alle 3 de "pennen" zit een Waterproof eyeliner. Het heeft een mooi strak en dun puntje. Perfect, dat is wat ik zoek in een eyeliner pen.
Met dit soort eyeliners kun je gemakkelijk dunnen lijntjes trekken, maar ook wat dikkere.

En dat is gelukt. Hieronder zie je hoe ik de eyeliner heb aangebracht.
 



















































Een lijntje zetten was ontzettend makkelijk. Ik ben niet enorm goed met eyeliner, aangezien ik het amper draag, maar ik moet toegeven dat ik deze er best netjes uit vind zien :). De eyeliner droogt snel op en blijft ook erg goed zitten, ik kan met zekerheid zeggen dat deze waterproof is, sommige eyeliners maken dat niet waar maar deze wel.

Hier een shot van mijn wenkbrauwen die ik heb bijgetekend met het potloodje in de kleur 002.
Niet helemaal mijn kleur, oogt wat harder dan ik ben gewend en aangezien er geen spoolie bij zit, zijn het echt lijnen wat je tekent. Niet mijn voorkeur maar ik heb het geprobeerd!



Ik ben in ieder geval erg tevreden over deze duo stiftjes, voor mijn wenkbrauwen zal ik het niet zo snel gebruiken maar als oogpotlood wel. Voor $4,79 per stuk heb je dus een potloodje en een eyeliner in een. Klik hier om naar het product te gaan.

















Als je van plan bent om te bestellen, heb ik een leuke kortingscode voor je. Met de code EXH10 krijg je 10% korting op je bestelling en gratis verzendkosten. Leuk toch? 

Bedankt voor het lezen, hopelijk heb je er iets aan gehad en zie ik je de volgende keer weer !

Liefs, Esmée

*Dit artikel is in samenwerking met Bornprettystore. 
Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

Volg jij mijn blog al op Bloglovin? Klik hier. Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten