3 oktober 2015

MAC Captive Lipstick Review

Ik raak de tel een beetje kwijt, op hoeveel zit ik nu? Haha. Ik bestelde deze beauty bij Douglas, ik had 'm in de MAC counter al meerdere malen geswatched maar elke keer bleef ik twijfelen en koos ik toch weer voor een ander. Eindelijk heb ik 'm! Nu ben ik pas echt klaar voor de herfst. 

De verpakkingen van MAC kennen we allemaal wel. Zwart, strak, matt en witte letters. 
















Ik ging dus eindelijk voor de kleur Captive. Een perfecte herfstkleur. Captive is een lipstick met een Satin finish.
















Ik heb een beetje het idee dat ik in herhaling val, elke keer als ik een MAC lipstick review, maar ja ahah. De lipstick huls is dus zwart met minuscule glittertjes erin en kogelvormig, dat maakt de lipsticks zo bijzonder.

Hierboven een swatch op mijn arm. Wow wat een beauty. Dit was echt wat ik nodig had.


En uiteraard ook een swatch op mijn lipjes. Ah ik ben verliefd! Voorheen durfde ik dit soort kleuren niet naar school te dragen, maar nu vind ik het juist steeds leuker worden!





















En nog de full-face foto. Girls, deze lipstick is echt geweldig mooi. Ik ben verliefd.

MAC Captive (Satin) is voor €19,50 te koop bij oa. Douglas.

Q: Wat vind jij van MAC Captive? 

Bedankt voor het lezen en tot snel weer!
Liefs, Esmée



Volg jij mijn blog al op Bloglovin? Klik hier. 




 Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten