5 oktober 2015

Bornprettystore Lipsticks 06 en 07

Dat het een obsessie is, dat kan je wel zeggen. Ik geef het toe, ik ben verslaafd aan lipsticks.  Ik ontving deze 2 lipsticks van Bornprettystore, een webshop waar ik al eerder over geschreven heb. Lees snel verder.


De hulzen vind ik niks. Roze, vol met glitters en een gouden rand. Niet echt mijn smaak. 
Maar het gaat natuurlijk om de lipsticks zelf. 
















Ik koos voor de kleuren 06 en 07. Links is de kleur 06 en rechts 07. 
Hierboven de swatches op mijn pols. Nogmaals, links is 06 en rechts is 07. Ik had er iets meer van verwacht. Ik ben met de lipsticks 1 keer over mijn pols gegaan. 


Aha! Deze kleur kun je wel heel erg mooi opbouwen! Op de foto hierboven, ben ik er 3 keer over heen gegaan, het resultaat is nog wel wat "sheer" maar wel een mooie opbouwende kleur.



Hierboven zie je de kleur 06. De kleur vind ik erg mooi, ik ben er een paar keer over heen gegaan om dit resultaat te bereiken. Heel mooi, subtiel kleurtje voor elke dag.





























En dan hier kleurtje 07. Mooi! Deze heeft een iets rodere ondertoon dan 06. Deze is mijn favoriet van de 2.


Ik ben niet razend enthousiast over de lipsticks, ze zijn wel "oké".
De lipsticks zijn erg subtiel, niet matt en blijven ongeveer anderhalf uur mooi zitten. Deze lipsticks kosten $3.22 per stuk en je vindt ze hier.

Oh en dan heb ik ook nog een leuke kortingscode voor je! Met de code EXH10 krijg je 10% korting op je aankoop en gratis verzending!

Bedankt voor het lezen, en tot snel weer!
Liefs, Esmée


Volg jij mijn blog al op Bloglovin? Klik hier.







 Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten