7 oktober 2015

MOTD - Autumn

Eindelijk weer eens een MOTD artikel, ik had jullie beloofd om mijn Too Faced Chocolate Bar palette eens te gebruiken in een MOTD, so here it is! Samen met Sara van Softurban heb ik een Make-up look gemaakt, geïnspireerd op de herfst. Lees snel verder.
















Mijn nieuwe MAC lipstick Captive kon in deze look écht niet ontbreken.
Voor de ooglook heb ik het mooi bronzy gelaten, geen heftige smokey eyes, aangezien de lipjes al wat donkerder zijn.










Uit het Too Faced Chocolate Bar Palette heb ik de volgende kleuren gebruikt:

- Hazelnut op mijn hele ooglid.
- Cherry Cordial in mijn crease.
- Marzipan in mijn ooghoek.
- Amaretto onder mijn oog.

















De mascara die ik heb gebruikt, om de look af te maken is de Catrice Glam & Doll waterproof mascara. Super fijne budget mascara. Hierboven zie je nogmaals MAC Captive. Voor mijn wenkbrauwen heb ik mijn geliefde wenkbrauw setje van Catrice gebruikt.

Dan de basis. Ik heb mijn Bourjois Healthy mix foundation aangebracht in de kleur Vanille.
Onder mijn ogen de Lasting Perfection concealer van Collection, in de kleur 1 - Fair.
















Om mijn gezicht een beetje vorm te geven heb ik MAC Harmony Blush gebruikt als bronzer en Kiko Beam of Light Highlighter, voor een prachtige glow.

















En dan was dit mijn herfst geïnspireerde make-up look in collab met Sara! Kijk ook zeker even op haar blog voor haar herfst make-up look.

Bedankt voor het lezen en tot snel!

liefs, Esmée



Volg jij mijn blog al op Bloglovin? Klik hier. 






 Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten