7 augustus 2015

Too Faced Chocolate Bar Palette



Whiiee! Ik ben een paar dagen naar Londen geweest en kocht onder andere dit palette van Too Faced. Het wel bekende Chocolate Bar palette. Oh wat ben ik hier blij mee. Helaas was er geen Sephora te bekennen in Londen maar bij de Debenhams hadden ze gelukkig ook een Too Faced schap en ik nam deze mee! Ben je benieuwd? Lees dan snel verder :).


Even voor ik dit artikel begin. Mijn excuses dat ik niet heb geplaatst de afgelopen 3 weken. Ik was dus op vakantie en heb niks kunnen plaatsen. Wel heb ik voor de vakantie een nieuwe camera aangeschaft. De Nikon D5200, hopelijk is het een beetje terug te zien op de foto's :). 

Even een momentje voor de verpakking. I mean, het is een chocolade reep :o. 
Hoe cute. Het palette ziet er niet alleen uit als een chocolade reep, maar ruikt er ook naar. 
Zo lekker!
Het palette bevat 16 kleuren. Zowel shimmer kleuren als matte kleuren. 

De inhoud alleen al vind ik prachtig om te zien! Zoveel kleuren en veel variatie. Love it!

Hier de kleuren close-up. De namen passen perfect bij het palette. 
Tijd voor de swatches!



V-L-N-R: Gilded Ganache - White Chocolate - Milk Chocolate - Black Forest Truffle - Triple Fudge.
V-L-N-R: Salted Caramel - Marzipan - Semi-Sweet - Strawberry Bon Bon - Candied Violet - Amaretto


V-L-N-R: Hazelnut - Crème Brulee - Haute Chocolate - Cherry Cordial - Champagne Truffle. 



De ooglook komt snel voorbij in een MOTD of een Make-up Tutorial!

Mijn leven is compleet.. Ik bedoel mijn Make-up Stash is compleet! ALLE kleuren zijn goed gepigmenteerd. Dit palette is echt een must, in je make-up collectie. Oh my! De kleuren zijn, zoals je misschien wel ziet, echt top gepigmenteerd.
Had ik uiteraard wel verwacht, als je naar de prijs kijkt. Dit palette kostte mij 39 Pond. Omgerekend is dat €55,39. Echt een uitgave, maar dat vind ik het zeker waard.


Q: Wat vind jij van dit prachtige palette? Heb jij 'm in je bezit?

Bedankt voor het lezen, en tot de volgende keer!

Liefs, Esmée


Volg jij mijn blog al op Bloglovin? Klik hier.




 Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten