8 augustus 2015

KIKO Milano Beam Of Light Highlighter


Mijn 2e KIKO product is een feit! Deze highlighter kreeg ik van Zoë, die ze voor mij had mee genomen uit Venetië. Ik ben de laatste tijd helemaal weg van highlighter en nu ook door de nieuwe Make-up trend: Strobing. 

De verpakkingen van Kiko vind ik erg mooi. Strak en mooi zwart. Net zoiets als MAC. Zeker voor de prijs vind ik het echt een pluspunt!


Dit is de "Beam of Light" Highlighter. Klinkt veel belovend! Dit is de kleur 02.




De highlighter is wat klein, maar dat kan ook aan het feit liggen dat MAC Soft & Gentle echt onnodig groot is.

Tijd voor de swatch!

Zoals je misschien wel kunt zien is de highlighter goud kleurig, enorm goed gepigmenteerd en geeft echt de perfecte glans. De foto hierboven is gemaakt in daglicht. En de foto hieronder met flits.

De highlighter op mijn gezicht is echt prachtig. Helaas is dit lastig vast te leggen op foto maar in werkelijkheid straalt ie van mijn gezicht af. Wat een beauty. Doet mij ook een beetje denken aan NARS Albatross, heb ik zelf niet maar doet mij er wel aan denken haha.




Dit product is enorm fijn, goed en ook nog eens betaalbaar. Deze highlighter kost op de Kiko webshop €7,90. Zeker even swatchen, of beter nog, kopen als je bij de kiko bent, kiko zit namelijk ook sinds kort op Amsterdam Centraal!

Ik hoop dat je iets aan deze review hebt gehad.
Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer!

Liefs, Esmée

Geen opmerkingen:

Een reactie posten