15 juli 2015

3-in-1 Review - 3 lipsticks van Bornprettystore.com


Nou, ik ben weer 3 lipsticks rijker! Lipsticks blijven een van mijn favoriete make-up producten en kan er echt niet genoeg van krijgen. Goedkope lipsticks vind je veel op Bornprettystore, maar is de kwaliteit wel goed? Lees dan snel verder.


3 lipsticks dus. Ze zijn alle drie van een ander merk, maar wel alle 3 te koop bij Bornprettystore.
Kijk hoe leuk de verpakking is van de rechter lipstick!


Van links naar rechts:

Mili Hydra Temptation Lipstick 06 - The Hot Shop lipstick 11 - Mivagirl Classic Lipstick 05. 
De lipsticks voelen goed aan, zien er mooi uit en de verpakking is leuk.
Tijd voor de swatches. Ik was erg benieuwd, want met Bornprettystore weet je het nooit, of het is een heel fijn en goed product voor de prijs, of het is echt flut.

Ik was erg verbaasd over de dekking van de drie kleuren. Vooral de eerste kleur heeft enorm goed pigment! De middelste kleur (die van TheHotShop) doet mij heel erg denken aan Velvet Teddy, van MAC. Zelf heb ik Velvet Teddy niet maar hij doet mij er wel aan denken haha. De rechter kleur is echt een goede roze kleur.




Dit is de swatch van de Mili lipstick in de kleur 06. Mooi kleurtje. Wat mij gelijk op viel is dat hij ontzettend stroef aanbracht. Dat had ik ook al door met het swatchen op mijn arm. Hij is mooi mat en blijft enorm lang zitten. Was ook erg moeilijk om er af te halen, dus dat zegt wel wat!
Zeker een mooie en goede kleur voor de prijs.
Deze lipstick is ook nog verkrijgbaar in 9 andere kleuren.

Mili Hydra Temptation Lipstick 06. $3,75. Klik hier.
Deze lipstick had ik al voorbij zien komen bij verschillende bloggers. De kleur 11 sprak mij het meest aan omdat ik nog opzoek was naar een goede nude kleur die mooi bij mijn huid stond.


Dit is de swatch op mijn lippen. Zoals ik al zei, doet deze kleur mij een beetje denken aan Velvet Teddy van MAC, alleen dan niet mat. De lipstick is heel erg romig, eigenlijk net iets té. Wel een mooie draagbare kleur maar lang blijft deze niet zitten helaas. Maar voor de prijs mag ik niet klagen. Ook dit is een mooi kleurtje. Deze lipstick is ook nog verkrijgbaar in 14 andere kleuren.

The Hot Shop lipstick 11 - $4,29 - Klik hier. 
Dan de lipstick met de leukste verpakking. De Mivagirl Classic Lipstick 05. Kijk hoe schattig!
De lipstick zelf is wat minder, standaard zwart maar wel met een leuk lettertype.

Dit is echt een mooie, fel roze kleur. Leuk! Maar de finish dat de lipstick heeft vind ik wat minder. Ook heel creamy, maar blijft wel langer zitten als die van TheHotShop. Leuk kleurtje maar als ik 'm in de winkel had gezien, had ik 'm denk ik niet gekocht.

Mivagirl Classic Lipstick 05 - $4,59 - Klik hier.
Dit was dan alweer mijn stapelreview van deze 3 leuke budget lipsticks van Bornprettystore. Ik kan je ze zeker aanraden. Voor een klein prijsje heb je goede lipsticks.



Als je gaat bestellen, is het misschien ook leuk om wat met korting te scoren. Daarom heb ik een 10% kortingscode voor je + gratis verzending.

Bedankt voor het lezen, hopelijk heb je er iets aan gehad en zie ik je de volgende keer weer!






Volg jij mijn blog al op Bloglovin? Klik hier.



 Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten