9 juli 2015

WISHLIST London - beauty
























Hoi! Ik ga over iets langer als een week, op vakantie naar Engeland. En dan gaan we, niet te missen, ook nog een paar dagen naar Londen, wat voor mij denk ik het hoogte punt van de vakantie zal zijn omdat het daar hemels is om te shoppen. Vandaag deel ik met jullie mijn wishlist!


(sommige prijzen staan in $, dit omdat ik de prijs in £ niet kon vinden).

Too Faced Chocolate Bar Palette - $49.00

Wat het aller hoogste staat op mijn lijstje, is het Too Faced Chocolate Bar Palette. Ik zie dit prachtige palette bij heel veel Youtubers voorbij komen, je kunt hier zoveel kanten mee op! Helaas is het palette echt poepie duur…

Too Faced Melted Liquified Longwear Lipstick, Melted Chihuahua - $21

Na de swatch video van Kathleen Lights was ik om. Deze kleur sprong er bij mij uit. Maar ik weet het bijna zeker, als ik voor het Too Faced schap sta, word ik ook verliefd op andere kleuren, maar deze is naar mijn idee, mijn perfecte kleur.

Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomade, Blonde - €18,60 

Ik was laatst bij Douglas om te kijken bij deze badboys. Ik wist namelijk niet zo goed welke kleur ik nou eigenlijk moest kopen. Lang was ik er niet want de prijs viel mij vies tegen. Bij Douglas verkopen ze de Dipbrow namelijk voor €29,95… Say WHAAT… Ja, toen was ik al weer de winkel uit.
Bij BeautyBay.com heb ik ze gezien voor €18,60, ik hoop dat ze in Londen ook in die prijs klasse liggen, want bij douglas ga ik er echt niet meer voor betalen als het nodig is.. Ik ben zo benieuwd naar dit product! Ik heb er veel goeds over gehoord, gelezen en gezien!

Collection Lasting Perfection Concealer £4,19

Veel hoef ik niet te zeggen over dit product denk ik. Deze concealer is namelijk niet te missen als je naar Londen gaat. Heel veel beautybloggers zijn hier razend enthousiast over, dit moet de beste budget concealer ooit zijn? Nou ik ben erg benieuwd. De goede  kleur vind ik hopelijk daar!

MAC Lipstick Craving, Amlified finish - €19

Ik hoor vaak dat MAC lipsticks duurder zijn in Engeland, dan in Nederland. Maar Craving blijft zeker op mijn lijstje staan, niet specifiek voor Londen, als hij daar duurder is koop ik 'm gewoon in Nederland :). Maar dat zie ik dan!

Real Techniques Miracle Complexion Sponge - £ 5,99

De Real Techniques Miracle Complexion Sponge moet een goede tegenstander zijn van de Beautyblender. Zelf vind ik het echt overbodig om zoveel geld neer te leggen voor een spons. Maar misschien vind ik deze wel fijn. Ik ben erg benieuwd!

Dit was mijn Wishlist voor Londen, hopelijk heb je er iets van inspiratie uit kunnen halen en dan zie ik je de volgende keer weer!











Volg jij mijn blog al op Bloglovin? Klik hier. 



 Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten