5 juli 2015

Skort & Sunglasses - OUTFIT

Het mooie weer blijft maar komen en de korte broekjes, rokjes, jurkjes en jumpsuits mogen de kast eindelijk eens uit. Vandaag deel ik weer mijn outfit met je! Ben je benieuwd, lees dan snel verder.




Zelf ben ik niet zo van de rokjes, maar een Skort vind ik wel leuk. Wat een Skort nou precies is: het is een broekje, dat aan de voorkant lijkt op een rokje. Leuk toch! 





































Bril: Shopzerovintage (collectie van vorig jaar) 
Shirtje: Dressgal
Skort: CNDirect
Tas: Paul's Boutique 
Schoenen: Sevenbien

Ik heb mijn shirtje in de skort gedaan, anders was hij net wat te lang naar mijn idee, en kwam de skort niet tot zijn recht. Mijn prachtige Paul's Boutique tas kon uiteraard niet ontbreken in deze zomerse outfit. 

Bedankt voor het lezen, en hopelijk tot de volgende keer!

Liefs, Esmée


Volg je mijn blog al op bloglovin? Klik hier



Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten