3 juni 2015

SHOPLOG - Primark, MAC, H&M en Brandy Melville



Ik heb weer eens geshopt! Ik vond het net te weinig voor een shoplog op YouTube dus daarom dit keer in een artikel vorm. Ik ben een dagje naar Amsterdam geweest en op de terug weg zijn we even uitgestapt in Zaandam, voor de Primark.


Brandy Melville 




Het eerste kleding stuk komt van de Brandy Melville. Ik vind de winkel super maar de prijzen liggen wel wat hoger helaas. Ik kocht dit simpele zwart met wit gestreepte shirtje. De stof van Brandy Melville is zo ontzettend lekker zacht.

Prijs: €18

H&M


Bij de H&M kon ik de laatste tijd niet slagen maar dit keer wel! Ik kocht 2 vrolijke, bloemige items.
Aller eerst dit leuke topje met allemaal blauwe bloemetjes. Super zomers!
De achterkant van het shirtje is vrij laag en de bandjes zijn verstelbaar.

Prijs: €9,99 









Het volgende item van de H&M is ook weer lekker zomers. Het is een kleurrijk, losvallend broekje en dus heerlijk voor de warme zomer dagen.

Prijs: €9,99 

MAC

 
En dan mijn mooiste aankoop, mijn 7e MAC lipstick. Ik ging met een wishlist heen maar die kleuren vielen mij een beetje tegen en kwam ik uit bij de kleur Rebel. Meer hierover lezen jullie snel! Dus houd mijn blog in de gaten voor de review.

Prijs: €19,00

Primark

 Bij de Primark kocht ik maar 2 dingen voor mijzelf. Ik was vorige maand al geweest maar zag niet veel nieuwe dingen. Ook kocht ik nog wat cadeautjes voor mijn zus die binnenkort jarig is.
Ik kocht 2 dezelfde kledingstukken, namelijk 2 hele simpele kortemouwen shirtjes die wat cropped vallen. Ik heb de mijne in maat 42 genomen. Nu denk je huh, ja dat dacht ik ook haha. Het shirt is echt vrij klein. Ik kocht deze in het zwart en in het wit. Ik heb alleen een aanfoto van het witte shirtje.

Prijs: €3,50 per stuk

Todiefor


En als laatst, niet iets wat ik zelf heb gekocht, maar wat ik heb ontvangen van Todiefor.com, namelijk deze leuke bikini met kant. Als jullie mij volgen op instagram heb je ook kunnen zien dat er een winactie liep waar je zo'n bikini kon winnen van de Signature Lace Collectie van Todiefor.
Zelf mocht ik er dus ook een uitzoeken en dat is deze geworden. Heel mooi!


Dit was alles! Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen en dan zie ik je de volgende keer weer.


Liefs, Esmée


Volg je mijn blog al op Bloglovin? Klik hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten