4 juni 2015

Ben jij al klaar voor de zomer? Sevenbien



Het mooie weer komt er aan en hopelijk blijft dat ook even zo. In de zomer ben ik vooral te vinden op sandaaltjes en slippers, en hoe zit dat bij jou?

Wat is jou voorkeur als het gaat om zomer schoenen? Loop je het liefst de hele zomer rond op slippers, sneakers, sandaaltjes of pumps?
Wil je leuke schoenen kopen voor een leuk prijsje? Bij Sevenbien vind je wel wat en zeker voor een betaalbare prijs. Ze verkopen namelijk veel goedkope damesschoenen. Ik heb voor elke categorie, 3 paar schoenen uitgekozen die mij het meest aanspreken. Kijk je mee?

Sandalen en slippers
Dit is zeker mijn favoriete categorie. Ik ben dol op sandaaltjes.
Ik heb 2 dezelfde uitgekozen, maar dan in een andere kleur.
Het zwarte en het witte paar sandaaltjes kosten €24,99.
De slippers vin ik ook erg leuk deze kosten slechts €9,95 in de sale.
Alle drie de schoenen hebben allemaal leuke details, studs, franjes en kleine kraaltjes.

Laarzen
Zelf ben ik meer een sneaker meisje maar laarsjes heb ik ook zeker in mijn kast staan.
De laarsjes met het slangen printje zijn mijn favoriet. Ik vind ze heel apart maar ook wel weer simpel. Kan ook gemakkelijk onder een kort broekje of rokje!
De cowboy laarsjes links boven zijn heel erg leuk voor een festival door de kleur en de details die er aan zitten.
De hakken lijken mij geweldig onder een panty met een leuk jurkje.

Sneakers
Nu mijn meest favoriete categorie als het gaat om schoenen, en dan niet specifiek de zomer, sneakers!
Op Sevenbien vind je heel veel leuke sneakers voor een lage prijs.
De Vans en de Nike Look-a-likes zijn echt heel leuk. De bloemige schoenen vind ik erg leuk voor in de zomer. De zwart, wit en roze sneakers kunnen altijd wel, en de slipons is dit jaar ook weer in!

Pumps


De laatste categorie, pumps, is wat kleiner. Ze verkopen 2 verschillende pumps maar wat mij eerder opviel tijdens het rondneuzen tussen de schoenen, waren sleehakken in een andere categorie. De andere 2 hakken zijn niet mijn smaak, aangezien ik dit soort schoenen nooit draag, maar ik wilde deze toch met jullie delen. Ze zijn heel basic!

Dit ware alle categorieën qua schoenen die ze verkopen op Sevenbien. Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen en er wat inspiratie uit kunt halen.

Welk paar schoenen is jou favoriet van de bovenstaande?

Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer,

Liefs, Esmée

Dit artikel is in samenwerking met Sevenbien*

Volg je mijn blog al op bloglovin? klik hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten