4 juni 2015

MAC Rebel Lipstick Review



















Hoihoi!

Gister ben ik met Marjolein Amsterdam in gegaan om lekker te shoppen! En dat is gelukt want ik ben weer een MAC lipstick rijker. Ik had nooit gedacht dat ik deze kleur zou kopen.. Maar ik deed het.



De MAC counter inlopen is niet echt goed voor de portemonnee.. Maar ach, soms mag het.
Mijn MAC lipstick wishlist begint alsmaar groter en groter te worden… Ik had een paar kleuren op het oog maar ik ben met een kleur naar buiten gegaan die niet op mijn lijstje stond..

De kleur Rebel heb ik wel eens voorbij zien komen maar ik dacht telkens dat het geen kleur voor mij zou zijn.. Toen ik 'm eindelijk eens swatchede bij MAC was ik toch wel enthousiast.
Ik vroeg of ik de kleur mocht proberen en ze bracht 'm zelf bij mij aan. Ik was echt verliefd.. Wat een prachtige kleur!

MAC lipsticks komen zoals gewoonlijk in een mat zwart doosje met de ingrediënten lijst, naar en nogmeer informatie die ik eigenlijk nooit lees..



Rebel is een prachtige donker paarse kleur. In de huls ziet 'ie er echt veel donkerder uit dan op de lippen. De huls van een MAC lipstick kennen we denk ik wel.

Rebel is een Satin finish lipstick, waar ik er onderhand al 3 van heb :). Het is niet matt maar ook niet glanzend, goed gepigmenteerd en brengt fijn aan.






























Rebel heeft ook een tikje rood in zich. Het is zo'n prachtige kleur. De kleur vind ik lastig om te omschrijven, maar ik zou het omschrijven als een bessenrode/paarse kleur.



Wauw ik ben echt verliefd! Wat een prachtige kleur is dit, niet perse een zomerse kleur maar natuurlijk ga ik 'm wel dragen in de zomer! Echt een vampy rood/paarse kleur waar ik nu al helemaal gek op ben, ookal heb ik 'm nog maar een dag. Het nadeel van deze lipstick is dat 'ie een beetje in je lippen staint. Dus hij geeft wel nog af als je 'm er af probeert te halen maar dat is niet heel erg te zien.

De mevrouw die de lipstick bij mij aanbracht was erg aardig en zij dat de kleur mijn blauwe ogen nog beter liet spreken! Leuk om te horen.



Ik ben echt ontzettend blij met mijn nieuwste MAC lipstick.
MAC Rebel is te koop bij de Douglas en de MAC Pro Store's voor €19


Bedankt voor het lezen en hopelijk zie ik je de volgende keer weer!
Liefs, Esmée.



Volg je mijn blog al op bloglovin? Klik hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten