8 juni 2015

Mijn 5 favoriete Zomer nagellakjes



Hoi!
Ik ben dol op pastel kleurige nagellak, in de lente en de zomer. Vandaag deel ik mijn 5 favoriete zomer lakjes met jou!



Mijn liefde voor Essie nagellakjes begint steeds groter te worden. Ik kocht laatst de kleur Romper Room, een schattig, licht roze lakje. Ik heb 'm, sinds ik deze kocht, vaak gedragen. Daarom mijn favoriet!
€9,99
Het merk Rimmel London vind ik een super fijn make-up merk en met name de nagellakjes. De kwastjes zijn heel erg fijn en de kleur van de lakjes is na 2 laagjes perfect.
De linker, turqoise kleur draag ik echt veel te vaak, dit is de kleur 873 Breakfast in bed. Deze komt uit de Rita Ora lijn van Rimmel, net als het rechter witte lakje. Witte nagels vind ik erg mooi en classy. Dit is de kleur 703 White Hot Love.
€3,99
Deze watermeloen roze kleur van BE Creative zat in de Goodiebag van de Beautyglossparty 2014. Ik heb zelf niet veel ervaring met dit merk, aangezien dit het enige product is wat ik er van heb. Dit is de kleur 022 Memento, een heel lief roze kleurtje.
€8,99
Lakjes van Essence hebben ook mijn voorkeur, en dan vooral de Gel nagellakjes. Deze babyblauwe kleur van Essence is super leuk. Dit is de kleur 39 Blue bubbel di blue. Ik ben er gek op!
€1,69



Dit waren mijn 5 favoriete nagellakken voor de zomer. Misschien heb je wat inspiratie op kunnen doen.

Q: Wat is jou favoriete nagellak merk?

Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer!

Liefs, Esmée


Volg je mijn blog al op bloglovin? Klik hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten