13 juni 2015

Sakura Playsuit van Trix La Mix - OUTFIT

Hee hoi!

Hopelijk gaat het weer de komende tijd een beetje mee zitten, ik heb in ieder geval enorm veel zin in de zomer. Ik ontving deze super leuke flower PlaySuit van Trix La Mix. Benieuwd hoe die mij staat?

Ik ben dol op Playsuits, ik heb er een paar van in mijn kast liggen, super makkelijk om snel even aan te trekken en, uiteraard, leuk!


De playsuit past mij perfect. Het heeft een diep uitgesneden V-hals, ik kon nog wel gewoon mijn BH aandoen, niet dat je 'm zag, misschien is dat handig om te weten. En anders kun je er altijd nog een wit hemdje onder dragen.
Ik ben de laatste tijd helemaal weg van bloemen printjes. De playsuit is gemaakt van Chiffon, heeft een verborgen rits achter op de rug, is gevoerd, heeft lange mouwen, elastische mouwen en taille en heeft een plooi aan de onderkant. Ik draag het liefst PlaySuits, zo weet ik zeker dat mn rok of jurkje omhoog waait, want dat heb je niet met een Playsuit, aangezien het een broekje is.


Ik ben echt dol op dit soort kledingstukken, het zijn eigenlijk gewoon rompertjes maar dan voor grotere mensen :P. Het lastige is wel, dat als je naar het toilet moet, dat je 'm helemaal uit moet trekken. Maar als je er leuk uit wilt zien moet je er wat voor over hebben toch? Haha.
Mijn schoenen komen van SevenBien en de lipstick die ik draag is Please Me van MAC.
Dit is de Sakura Playsuit (lang), kost €42,99 en is te koop bij Trix La Mix.

Wat vind jij van mijn nieuwe Play Suit van Trix La Mix?

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en een kijkje neemt op Trix La Mix.
Bedankt voor het lezen en tot snel!

Liefs, Esmée

* Dit artikel is in samenwerking met Trix La Mix, dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten