15 juni 2015

Geslaagd, werken en video's - UPDATE



Hoi!

Tijd voor een update, ik heb jullie wat dingen te vertellen, dus ben je benieuwd, lees dan snel verder.



Zoals de meeste van jullie (denk ik) wel weten, ben ik 11 juni 2015 geslaagd (!!). Ik was echt enorm zenuwachtig maar ik heb het gehaald, ik hoef niet meer naar de middelbare school en mijn vervolg opleiding kan naar mijn idee beginnen! 30 Juni heb ik officieel mijn blaadje in de pocket.

De 4 jaar middelbare school zijn voorbij gevlogen en het idee dat ik pas 15 ben en al een opleiding ga doen is toch best wel gek.. Voor de meiden die het nog niet weten, ik ga de opleiding Apothekers Assistente volgen.

Ook werk ik sinds vorige week. Bij een supermarkt bij mij in het dorp, ik ben flink ingezet deze week en moet daarom deze hele week werken, behalve op dinsdag. Ik ben aan het vakken vullen wat zwaarder is dan dat ik had verwacht, ik heb er zelfs spierpijn van..
Maar nu kan ik wel lekker centjes verdienen en sparen voor Londen, waar ik deze zomer heen ga.
Mijn wishlist groeit en groeit. Ik zal er nog een artikel over schrijven als jullie dat leuk vinden om te zien.

Ook wil ik jullie bedanken voor alle lieve felicitaties op mijn instagram foto en YouTube video.
En ook omdat ik de 4000 abonnees gepasseerd ben. Geloof het of niet, ik zit nu alweer op de 4290 abonnees! Ook heb ik bijna de 500 bloglovin volgers behaald, waar ik jullie ook super dankbaar voor ben.

Ook wil ik mijn YouTube video's gaan plaatsen op mijn blog. Maar dan niet mijn weekvlogs maar alleen de make-up of fashion gerelateerde video's. Ik hoop dat jullie dat leuk vinden, als ik merk dat er alleen maar video's online komen in plaats van artikelen, stop ik, want mijn blog wil ik niet alleen gebruiken voor YouTube video's, af en toe wel een video maar artikelen zal ik blijven te posten.

Aangezien ik nu dus werk en niet veel tijd heb om artikelen te plaatsen, wil ik jullie wel op de hoogte stellen wat er nu allemaal gebeurd.

Dit was het, ik hoop dat je het een beetje kunt begrijpen waarom er niet veel artikelen online komen.
Bedankt voor het lezen en nogmaals bedankt voor de zovelen felicitaties!

Liefs, Esmée



Volg je mijn blog al op bloglovin? klik hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten