16 juni 2015

Rimmel London Match Perfection Foundation SPF18

Als het om foundation gaat, heeft iedereen een andere voorkeur. Foundation zit in mijn dagelijkse routine en vandaag deel ik met jullie mijn favoriete foundation. Lees snel verder



Al maanden gebruik ik dit product, ik heb zeker ook andere foundations gebruikt, maar dan was de kleur niet goed, of de dekking te veel of juist te weinig. De Rimmel Match Perfection Foundation, mét SPF 18 is het voor mij.

Helaas is deze foundation slechts in 3 kleuren verkrijgbaar.. 100 Ivory, 200 Soft beige en Sand.
Ik heb de kleur 200 Soft Beige in mijn bezit en dit is mijn 3e verpakking, dat zegt denk ik wel wat haha.



 Wat Rimmel London zegt over de Match Perfection Foundation:
"Een match zo perfect, dat het bijna niet te zien is! Lichtreflecterende foundation. Perfecte dekking voor een prachtige huid. Houdt de hele dag. SPF18"

Naar mijn idee is het niet een foundation die bij elke huid Perfect zal "matchen", zeker aangezien er maar 3 kleuren beschikbaar zijn. 

De flacon van de foundation is fijn, wel wat aan de grote kant, bevat 30 ml en is 18 maanden houdbaar. Het product bevat SPF18 en heeft een drukpompje. De geur van deze foundation is echt heel erg lekker, wel aanwezig, maar niet dat je je er aan gaat irriteren.

De foundation is wel aan de oranje kant maar als je het goed inblend, is dat niet meer zichtbaar.

Dit is één volle pomp, vrij veel.
De foundation is aan de vloeibare kant, smeert heel gemakkelijk uit en blend mooi samen met de huid.

Zoas je kunt zien is een pomp genoeg, meestal gebruik ik voor mijn hele gezicht, iets minder als een hele pomp. De foundation is dekkend, maar niet extreem dekkend. Voor meiden met een echte problemen huid, om het zo maar even te noemen, zal deze dekking niet genoeg zijn. Dat is bij mij ook het geval, ik heb veel vlekjes en bultjes op mijn wangen en daar dekt de Foundation niet optimaal. Maar dat is mijn voorkeur, ik houd niet van een dikke plamuur laag op mijn gezicht.

De Rimmel Match Perfection foundation (met blauwe dop) is oa te koop bij DA, Etos en Kruidvat voor €12,99.

Wat is jou favoriete foundation?

Ik hoop dat je er iets aan hebt gehad, bedankt voor het lezen en tot de volgende keer.
Liefs, Esmée

Volg jij mijn blog al op bloglovin? Klik hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten