21 juni 2015

Magnola Top van Trix La Mix - OUTFIT

Het is officieel zomer maar ik merk er nog niet veel van helaas. Je ziet de Off-shoulder tops steeds vaker terug komen en ik vind ze helemaal leuk.



Als je mijn artikel hebt gelezen over de Playsuit van Trix La Mix, heb je hopelijk een kijkje genomen op Trix La Mix zelf. Misschien was het je al opgevallen, dat Trix La Mix geen standaard casual kleding verkoopt maar juist het tegenovergestelde. Aangezien je in de meeste winkels casual kleding kunt kopen vonden zij dat er een tekort was een echt leuke vrouwelijke kleding die gericht was op jonge vrouwen.

Trix La Mix heeft een hippe collectie aan kleding en als je je inschrijft voor de nieuwsbrief, ontvang jij een leuk extraatje, namelijk 10% korting op je bestelling, altijd leuk en mooi mee genomen niet waar?
Ik ontving deze schattige off-shoulder top van Trix La Mix. Op tumblr zie ik heel vaak van dit soort tops, op bijvoorbeeld festivals en op het strand, voor over je bikini. Maar je kunt het uiteraard ook gewoon dragen!
De off-shoulder top heeft een soort gehaakt stofje en voelt heel zacht aan, en heeft de uitstraling van kant. De voorkant van de top is gevoerd met een extra laagje witte stof, de achterkant niet.
Het mooiste met dit soort topjes, is om een strapless BH te dragen, nou heb ik dat zelf niet maar ik heb mijn bh bandjes wat opgerold en weg gewerkt. Wat het fijne aan deze top is, is dat ie een elastische neckline heeft, zo zit het niet zo strak en rekt het dus goed mee!

De top is aan de korte kant maar dat is juist leuk met een hogere broek, of misschien wel een strakke rok! Voor sommige meiden zal dit echt wat te bloot, en dat kan ik begrijpen, je moet er van houden!

Ik heb de top gecombineerd met een ripped-denim jeans van de H&M. Het horloge dat ik draag komt van Sevenbien, lipstick is van MAC in de kleur Rebel en de zonnebril is van de Primark.

Ik ben echt heel blij met mijn nieuwe off-shoulder top, zo iets had ik nog niet en ik vind het zeker een must voor in je kleding kast als je houdt van dit soort kleding items!
De Magnolia Crop Top is te verkrijgen in 4 maten, kost €26,99 en is te koop bij Trix La Mix.

Wat vind jij van de off-shoulder top van Trix La Mix? Laat het mij weten in de reacties hier beneden!

Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer.
Liefs, Esmée

*Dit artikel is in samenwerking met Trix La Mix, dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.


Volg jij mijn blog al op bloglovin? Klik hier.



Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten