23 juni 2015

Benefit Pore Fessional License to Blot

De blotting sheets zijn een tijd geleden erg populair geweest. Benefit is met de Pore Fessional License to blot stick gekomen zodat je geen doekjes meer op zak hoeft mee te dragen om je glim hoofdje mee te matteren. Deze stick beloofd het glimmen van jou huid 6 uur tegen te gaan.



The Pore Fessional License To Blot stick van Benefit zat in de goodie bag, van het Benefit event die in Februari (!!) plaats vond. Ik vond het de hoogste tijd om deze voor jullie te reviewen aangezien het al een te lange tijd geleden is dat ik deze heb gekregen. Ik heb de stick dus goed kunnen testen in die tijd.


Ik heb van mijzelf geen vettige huid, eerder een droge huid. Mijn voorhoofd glimt daar in tegen wel.

De stick is zo ontworpen dat je gemakkelijk de plekken rond om je neus, je voorhoofd en je kin kunt bereiken. Je kunt het product makkelijk omhoog en omlaag draaien met de roller (ik kan niet zo snel een andere beschrijving bedenken haha) onderaan.

De test is uitgevoerd bij 10 panelleden en dit zijn de resultaten:

- 100% zag een matterend effect wat langdurig hetzelfde bleef.
- 97% zei dat het helpt bij het minimaliseren van de poriën.
- 100% zei dat het de overtollige oppervlakte olie absorbeert.

Het product dient er dus voor te zorgen dat het de glans tegen gaat en dat de poriën zichtbaar kleiner lijken.

Op de foto hierboven heb ik het product niet aangebracht op mijn voorhoofd. Ik heb geen extreme glans op mijn voorhoofd.

De foto hieronder heb ik het product wel aangebracht op mijn voorhoofd. Ik merk inderdaad dat het product mijn voorhoofd goed heeft gematteerd. Wat ik wel merk is dat het mijn plekjes erg accentueert. Ze vallen hierdoor nog meer op helaas. Vooral als ik daarna mijn gezichtsmake-up aanbreng valt het al helemaal op. Het zal uiteraard minder opvallen als je geen plekjes hebt.
De stick laat mijn gezicht gedurende de 6 uur, dat het beloofd te matteren, niet glimmen wat ik erg fijn vind. Het ligt natuurlijk ook aan je eigen huid af, aangezien iedereen een ander huidtype heeft en het product dus ook anders zal uitpakken.

De stick bevat 4,3 gram, maar gaat geloof ik ontzettend lang mee.
Ik ben erg te spreken over dit product, het enige nadeel is, is dat hij mijn plekjes accentueert, maar verder vind ik het een top product om te gebruiken als mijn voorhoofd wat glimt.

De Benefit The Pore Fessional License To Blot Stick kost €21 en is oa te koop bij Douglas.

Bedankt voor het lezen, hopelijk heb je er iets aan gehad en zie ik je de volgende keer weer!

liefs, Esmée


volg je mijn blog al op Bloglovin? Klik hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten