24 juni 2015

Long lasting Lipstick 03 van Bornpretty Store


De Jumbo lippencils zijn al een tijd in. Het zijn eigenlijk gewoon lipsticks in een andere vorm. Veel kleur en iets dat je lippen ook nog verzorgd? Daar was ik naar op zoek. Ben je benieuwd of ik 'm heb gevonden?



Ik ontving gister weer een leuk pakketje van Bornpretty store. Een webshop waar ik ook al 2 andere producten van heb gereviewd waar ik erg over te spreken was. Ik koos dit keer een Jumbo lipstick uit die Longlasting én waterproof beloofd te zijn. Ik ben benieuwd.

De lipstick is van het merk Bonygirls waar ik niks van ken. Sowieso is dat het geval als je besteld op dit soort webshops, dat het om onbekende merken gaat. De verpakking ziet er goed uit, mooi mat zwart met witte letters, oogt totaal niet goedkoop. De dop is doorzichtig, zo kun je de kleur zien.
Aan de onderkant kun je de stick omhoog en omlaag draaien.




Op de site kun je kiezen uit 12 verschillende kleuren, ik ging voor de kleur 03 omdat deze mij het meest aansprak.
Hier zie je de swatch. Precies wat ik er van had gehoopt. Intens van kleur en een romige structuur. Wauw! De lipstick valt op mijn lippen ook zo uit. Op de foto zie je goed mijn droge velletjes… Binnenkort maar weer even schubben.

De lipstick is naar mijn idee niet longlasting maar houd het zeker wel 2 uur lang goed uit. Na een maaltijd is het handig om 'm bij te stiften!


De perfecte zomer kleur! Echt precies wat ik er van had verwacht. Een mooie roze koraal kleur, op de camera oogt 'ie wat minder fel dan in werkelijkheid. Ik ben echt te spreken over dit product!

Ik ben erg blij met dit kleurtje en laat de zomer maar komen. Misschien zie je het in de foto hierboven wel, ik draag een dik vest. WAAR BLIJFT DE ZON. Het is gewoon koud…

De Longlasting Lipstick van BonyGirl is te koop voor $6.29 bij Bornprettystore.com. Klik hier.





















Ook heb ik nog een leuke kortingscode voor jou. Als je gaat bestellen krijg je 10% korting en gratis verzending, met de code EXH10. Altijd mooi meegenomen niet waar?

Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer.

Liefs, Esmée


Volg je mijn blog al op bloglovin? klik hier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten