25 juni 2015

My new Paul's Boutique Tas, Betsy Structured Tote Bag - White / Metallic Silver

Ik heb mijn tassencollectie mogen uitbreiden met een tas waar mijn hartje sneller van ging kloppen toen ik de tas steeds voorbij zag komen op instagram. Ik heb het over een tas van Paul's Boutique, wat is 'ie mooi.

Paul's Boutique tassen zijn razend populair in Engeland, aangezien het al jarenlang het grootste tassenmerk in UK is en er al verschillende bekendheden gespot mee zijn. In Nederland begint het nu ook te komen, zo zie je verschillende bn'ers er ook al mee lopen. De Paul's Boutique tassen zijn online te verkrijgen bij Zalando, maar ook in V&D filialen. 

Toen mij de vraag werd gesteld of ik een tas wilde uitzoeken, kon ik het niet afslaan en begon ik gelijk de site te onderspitten, naar de tas die ik het best bij mij vond passen. Dat was niet heel moeilijk, mijn keuze viel op de Betsy Structured Tote Bag in de kleur White / Metallic Silver.

Wat was het een feestje om het pakket uit te pakken, want het kwam in een hele grote doos met een roze strik er om heen. Ik voelde mij net jarig haha!

De tas is 33 cm breedt en 50 cm hoog. Perfect formaat, op foto's zag 'ie er op het eerste gezicht wat kleiner uit, maar ik ben blij dat hij een tikkie groter is, zodat m'n schoolboeken er ook in kunnen.



Shirt: Dressin
Broek : Jacqueline De Yong (Sans-Online)
Schoenen: Sevenbien
Tas: Paul's Boutique

De tas is heel erg ruim, wat ik erg fijn vind. Er past veel in en de tas voelt heel stevig aan. Deze beauty gaat veel gebruikt worden en gaat zeker mee naar mijn reis naar Engeland over 3 weken!

Ik ben echt heel erg blij met mijn nieuwe tas, de tas is overigens ook erg geschikt als school tas, er past veel in.
De Paul's Boutique Betsy Structured Tote Bag in White / Metallic Silver is oa te verkrijgen bij Zalando en V&D Filialen voor €99,90.


Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer.

Liefs, Esmée


           *Dit artikel is in samenwerking met Paul's Boutique, dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.


Volg je mijn blog al op bloglovin? Klik hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten