26 juni 2015

Eyebrow Powder Y CID - Bornprettystore

Misschien voor sommige meiden onvoorstelbaar, maar ik ga niet de deur uit zonder dat ik mijn wenkbrauwen heb bij getekend. Erg eigenlijk haha. Ik vind mijn wenkbrauwen erg belangrijk en daarom vind ik het mooier als ze bij getekend zijn. Gaat dit Aziatische wenkbrauw product mijn geliefde Catrice Eyebrow set vervangen denk je?



Al meer dan 1 jaar gebruik ik de Catrice Eyebrow Set elke dag. Niet dat ik opzoek ben naar een vervanging, want die van Catrice is gewoon geweldig, maar ik ben ook benieuwd naar andere merken. Zoals dit merk, Y CID als ik het goed heb.


De verpakking ziet er mooi uit, een groot nadeel is, is dat je vieze vinger afdrukken krijgt.. Het palet weegt heel licht en is mooi dun, handig om mee te nemen in je tas.
Het product kwam in een mooi doosje en wat ik erg mooi vond, is dat er een doorzichtig folie over het product heen zat met "Eyebrow Powder No.1", "Eyebrow Powder No.2" en "Brush".
Wat mij gelijk opviel, is dat de 1e kleur ontzettend oranje was… Dat is nou niet iets wat ik persoonlijk heel erg mooi vind.
De wenkbrauw poeders voelen enorm "zacht" aan. Lijkt net oogschaduw, en zo zag het er ook uit toen ik het op mijn hand aanbracht.. Er zit gewoon een glans of iets door het product heen. Hmm.. Okay..
Hier zie je hoe oranje de rechter kleur is, dit is No.1. De linker kleur heeft ook een oranje ondertoon.
Ik besloot om alleen de donkere kleur aan te brengen want ik wist zeker dat No.1 echt heel lelijk zou gaan staan, en dat was ook zo, past totaal niet.

Ja, dat dacht ik al. Niet mijn kleur zo te merken… Helaas pindakaas, echt een flop voor mij… Als je deze foto ziet denk je misschien, oh joh dat valt toch wel mee? Nou nee, het was echt oranje..
Misschien is dit palette niet mooi voor de wenkbrauwen maar wel als oogschaduw, dat zal ik eens proberen haha!

Ik ben eerlijk tegen jullie en dat hebben jullie vast wel gemerkt. Het zag er mooi uit, dan bedoel ik de verpakking maar oh no… De inhoud… Dit is totaal geen vervanging voor mijn Catrice wenkbrauw setje. Ik vind het jammer om negatieve reviews te schrijven maar dit kan ik je helaas niet aanraden!

Dit product is te koop voor $5,00 bij Bornprettystore. Klik hier. Ook nog in 2 andere kleuren.

Bedankt voor het lezen en hopelijk zie ik je de volgende keer weer!

Liefs, Esmée
















Met de code EXH10 krijg je 10% korting en gratis verzending op je bestelling!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten