28 juni 2015

2-in-1 Review. MUA Spring Break & Romantic Efflorescence Palette

 Laatst won ik 2 prachtige MUA palette's bij Merel van Lucky Beautylover. Van palettes kan ik nooit genoeg hebben, van het merk MUA heb ik nog niet veel producten, wel nog 2 andere palettes waar ik erg over te spreken ben, dus bij deze palettes lagen mijn verwachtingen hoog. Benieuwd of dat ook zo was? 


De 2 palettes die ik had gewonnen zijn het MUA Spring Break palette en het MUA Romantic Efflorescence palette. 

Laten we beginnen met het Spring Break Palette, hier was ik het meest nieuwsgierig naar, vanwege de mint groene kleur. 
Hier alle kleuren op een rijtje, nog niet geswatched. De palette's van MUA vind ik mooi en handig, je ziet gelijk welke kleuren er in het palette zitten. Er komt ook altijd een spons-aplicator bij, die ik niet gebruik maar is wel een extra. 



Tijd voor de swatches, ik was ontzettend benieuwd. Foto's hierboven in daglicht en met flits.
WAUW, echt geweldige pigmentatie. De eerste 2 kleuren iets minder maar die kleuren zijn goed om op te bouwen.

Kleuren van links naar rechts: Refine, Cherub, Amber, Spearmint, Posy en Sorrel.



Dit zijn de swatches van de onderste rij van het palette, me like! De swatches zijn zo ontzettend goed!

Kleuren van links naar rechts: Aurora, Bronze Blush, Catacomb, Sea Foam, Gold Khaki en Damson.

En dit is de look die ik met het Spring break palette heb gemaakt. Ik heb slechts 4 kleuren gebruikt.
Arkadeboog; - Refine
Bewegendooglid; - Cherub
Wenkbrauwbot; - Aurora
Onderste wimperrand: - Sea Foam

De kleuren zijn heel erg mooi maar zijn snel te vervagen door het blenden wat jammer is. Maar de look is erg mooi geworden vind ik, en met het opbouwen van de kleuren komt het wel goed.

Tijd voor het Romantic Efflorescence palette. Een palette met romantische donkere kleuren en wat goud en zilver.

Ook naar deze swatches was ik erg benieuwd, aangezien er echt donkere kleuren in zitten, was ik benieuwd of ze wel echt intens waren.



Top! Sommige zijn misschien wat poederig maar ze zijn wederom goed gepigmenteerd. De goud spat echt van mn beeldscherm af, wat een prachtige kleur, net als de plum kleur Tempt.

Kleuren van links naar rechts: Mesmeric, Tempt, Corrupt, obsessed, lavish en fiery.

De onderste rij is ook goed gepigmenteerd, meer kan ik eigenlijk niet zeggen haha.

Kleuren van links naar rechts: bewitch, magnet, exposed, siren, reveal en captivate.
Met dit palette kun je hele donkere looks maken, heb ik gezien, maar ook een wat meer draagbare look maken. Kleuren die ik heb gebruikt:

Arkadeboog: - Tempt & Siren
Bewegend ooglid; - Fiery
Wenkbrauwbot: - Mesmeric
Onderste wimperrand: - Tempt


Ik ben heel erg over de palettes te spreken. Ze zijn ontzettend goed gepigmenteerd, maar vervagen naar mijn idee net iets te snel/veel. Met deze budget palettes kun je zeker prachtige looks maken.
Ik geloof dat ze rond de €5 kosten, bij kruidvat.

Bedankt lieve Merel, hier ga ik veel plezier van hebben!

Bedankt voor het lezen, hopelijk heb je er iets aan gehad en zie ik je de volgende keer weer.

Liefs, Esmée


Volg je mijn blog al op Bloglovin? Klik hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten