31 mei 2015

My life in 20 questions TAG



Hey hoi,

Ik werd laatst getagd door lieve Lotte, van Thebudgetblog voor de "My life in 20 questions" tag. Ik vond 'm leuk en ik geef jullie een kijkje in mijn leven doormiddel van 20 vragen. Kijk je mee?

1. Favoriete kleur

Mijn favoriete kleur is licht roze en mint groen. Ik ben gek op pastel kleurtjes, bijvoorbeeld in make-up schoolspullen en kleding.

2. Favoriet getal

Mijn favoriet getal is 8, het komt omdat 8 altijd door loopt, er is dus geen einde aan. Daarom vind ik het zo bijzonder en is het dus mijn favoriet getal. Het zelfde geld voor het getal 0, maar die vind ik iets minder als 8, 8 heeft een mooiere vorm hihi.

3. Droombaan? 

Goeie, ik heb nog maar echt een klein idee, namelijk apothekers assistente, dat is ook mijn opleiding voor volgend jaar, als ik slaag voor mijn vmbo diploma. Verder weet ik het nog niet helemaal zeker.

4. Waar zie jij jezelf op jezelf wonen

Amsterdam, aan de grachten. Niet voor mijn hele leven maar zo'n appartement aan de Amsterdamse grachten met een zelf ingericht huisje lijkt mij ontzettend tof! Helaas kost het wel wat, aangezien het erg gewild is haha.

5. Favoriete manier om te reizen

Als je zegt reizen, dan gaat mijn idee naar dat je overal in de wereld heen kunt reizen, niet specifiek in Nederland. Dan kies ik het liefst voor een vliegtuig. Ik ben dol op reizen en ik vind het heel erg leuk om andere culturen te ontdekken. Mijn leukste reis was naar Bali, ben ik 2 keer geweest en ik wil echt weer terug, maar oeps.. dat was niet de vraag :P

6. Wat doe je graag in je vrije tijd? 

Bloggen, video's opnemen, shoppen, mij zelf onder kliederen met make-up, opruimen en uitrusten.

7. Favoriete kledingwinkel

Ik kom het liefst bij de Primark. Helaas is er geen in de buurt dus moet ik eerst nog 25 minuten met de trein voordat ik kan shoppen. Als ik niet naar de Primark ga, kom ik ook graag bij de Zara en de H&M.

8. Naar welk concert zou je graag willen gaan? 

Ha, ik ben nog nooit bij een concert geweest helaas. Ik ben ook niet fan van een bepaald persoon. Maar ik zou wel een keer graag naar een concert van Justin Bieber willen. Ik ben totaal geen fan maar zijn liedjes vind ik wel heel leuk, en hij is knap haha.

9. Favoriete thee

For sure, sterrenmunt van Pickwick en morocco mint van Lipton

10. Verzamel je iets?

Make-up denk ik?

11. Ik kan niet slapen zonder…

Mijn knuffel haha. Ik heb nog een klein knuffeltje vanaf mijn geboorte, die ligt naast mijn bed en dat vind ik op een of andere manier een fijne gedachte dat 'ie daar ligt.

12. Als je 1 miljoen, helemaal voor jezelf kreeg, wat zou je er dan mee doen? 

Als ik het echt helemaal voor mijzelf alleen kreeg? SHOPPEN! En anders op vakantie naar een tropisch eiland! Als ik het kon delen zou ik dat graag doen, bijvoorbeeld aan een goed doel, maar uit de vraag haal ik er een beetje uit dat het voor jezelf is?

13. Favoriete make-up merk? 

MAC, ik ben er dol op en ik merk echt verschil in kwaliteit vergeleken met budget merken, mag ook wel want MAC is wat duurder :).

14. Favoriete lekkernij? 

Drop, broodje hotdog(verklaar me voor gek maar daar heb ik letterlijk altijd zin in) en roze koeken.

15. Favoriete seizoen? 

Zomer natuurlijk! Ik houd gewoon niet van kou.
























16. Slaap je met je deur open of dicht. 

Dicht, altijd. Niet dat ik het eng vind maar gewoon omdat het normaal voor me is geworden om s'avonds voor het slapen mijn deur dicht te doen haha.

17. Waarom ben je begonnen met bloggen? 

Omdat ik heel erg van make-up hield, nu nog steeds hoor. En mijn mening met mijn volgers wilde delen. Ik deed eerst aan insta-bloggen maar dat was zo onhandig, dus ben ik begonnen met een blog.

18. Heb je een abonnement op een tijdschrift? 

Jazeker, op de Fashionista, heel leuk blad met de leukste kledingtrends van nu!

19. Wat deed je afgelopen nacht om 0:00? 

Ik lag lekker te slapen.

20. Favoriete parfum. 

Ik heb op dit moment meerdere favorieten, namelijk het luchtje van Christina Aguilera en de Bodymists van Victoria's Secret, Love Spell en Pure Daydream. Heaven!
























Dit was de Tag, ik hoop dat je iets meer over mij te weten bent gekomen. Het is een tag, dus het is de bedoeling dat ik 'm doorgeef aan andere bloggers, nou bij deze tag ik Ashley van Beautyenstyle en Kim van Kimterstege.

Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer!

Liefs, Esmée

Volg je mijn blog al op bloglovin? klik hier.




bedankt voor je reactie en tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten