30 mei 2015

Beauty Blender dupe - Bornprettystore



De juiste foundation tools zijn voor mij erg belangrijk. Ik gebruik bijna altijd een kwast maar ik was ook erg nieuwsgierig naar een spons, om mijn foundation mee aan te brengen. Nou vind ik de volle prijs voor de echte beautyblender echt veel te duur. Er zijn veel dupes op de markt te vinden en zo ook op Bornprettystore.



De make-up spons komt in een plastic, ronden bakje met een dekseltje er op.
De spons is vrij klein. De bedoeling van een beautyblender is dat je 'm nat maakt, zodat hij opzwelt en dus groter wordt. Ik was erg benieuwd, let's try!
De foto hierboven is als de spons nog niet nat is gemaakt.
En hieronder een foto van de spons als hij wel nat is gemaakt.
Wat een verschil zeg, hij is echt enorm opgezwollen. Hij past niet eens meer in het plastic bakje haha.
De spons is veel minder stijf geworden en hij is ook veel zachter.

Je kunt de spons gemakkelijk indrukken en hij is echt heel zacht.
Tijd om te testen. Ik was erg benieuwd of het een mooier effect zou geven als dat ik het met mijn geliefde foundation kwast zou doen.

Hier mijn huid zonder dat er iets op zit. Over mijn wangen ben ik vrij onzeker dus foundation of concealer gebruik ik daar altijd. Ik heb hele rode wangen met bultjes. Gaat maar niet weg en ik heb het echt al heel lang.

Hier breng ik de foundation aan. Ik heb de foundation met stipjes op mijn gezicht aangebracht en daarna uitgeblend met de beauty blender spons.


Het effect mag er zeker wezen. Heel erg dekkend, super fijn ding! Ik had nooit gedacht dat zo'n spons dit effect zou geven. Heel erg mooi vind ik.
Let's take a moment voor mijn enorm droge lippen.. mwehh..



Voor onder de ogen is het puntige stukje van de spons geschikt. Hij is wel wat groot maar werkt alsnog super fijn. Het nadeel van deze spons, is de kleur. De Makeup Spons is wel in verschillende kleuren verkrijgbaar maar dat kan je helaas zelf niet uitkiezen. Maar dat neemt niet weg dat hij niet fijn in gebruik is.



Ik ben echt enorm te spreken over het resultaat dat deze spons mijn huid geeft (met uiteraard de foundation).

Conclusie: Ik vind dit fijner werken dan mijn geliefde foundation kwast.
De spons kost slechts $1,99 en is heel fijn in gebruik. Klik hier als je 'm wilt bestellen.
Als je misschien gaat bestellen is deze kortingscode nooit mis. Je krijgt namelijk 10% korting op je bestelling.




Q: Wat voor tool gebruik jij om je gezichtsmakeup mee aan te brengen?

Bedankt voor het lezen van dit artikel.
Hopelijk heb je er iets aan gehad en zie ik je de volgende keer weer.
Volg je mijn blog al op bloglovin? Klik hier.

Liefs, Esmée.

Dit artikel is in samenwerking met Bornprettystore. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.



Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten