29 mei 2015

LED Cosmetics Oogschaduw Palette - Bornprettystore


Naar mijn idee kun je nooit genoeg oogschaduw palettes hebben. Ik heb altijd het idee dat er toch weer een kleur in zit dat ik nog niet heb. Zo ook met dit palette. Mijn voorkeur gaat meestal uit naar matt, maar shimmer spreekt mij de laatste tijd ook aan. Benieuwd naar dit budget palette van Bornprettystore? 
Dit palette van het merk LED Cosmetics heb ik ontvangen van Bornprettystore. Aan het einde van dit artikel heb ik ook nog een leuke kortingscode voor je! 

Het palette kwam in dit zwarte doosje met allemaal Chinese tekens erop. Vraag me niet wat er op staat, want ik kan geen Chinees. 

Van de achter kreeg ik ook niet veel mee aangezien er een sticker opgeplakt zat. 14300 is de code van het product, zo kun je 'm makkelijk opzoeken. Dit palette is verkrijgbaar is verschillende kleuren. Om precies te zijn in 6 kleuren. Ik ging voor 02. 

Het doosje heeft zo'n spiegel effect, heel erg en is lastig om op de foto te zetten. Het heeft een gouden kleur en matcht wel een beetje bij mijn mandje. 

Op de achterkant staat de kleur van het palette ook aangegeven.

Wat mij gelijk al opviel, is dat er wat keassen op het palette zaten. Jammer…


De inhoud van het palette is echt super mooi. Wat ik mis, is een highlighter kleur.
Wat mij heel erg aansprak, was de geur. Ik vond het gewoon lekker ruiken haha. Normaal ruik ik nooit echt aan oogschaduw maar bij deze was het wel opvallend, maar ook weer niet dus het is niet storend.

Het palette voelt licht aan, beetje goedkoop. Het palette komt ook met een sponsapplicator. Goede extra maar ik doe daar niks mee.



Tijd voor de swatches, ik was echt enorm benieuwd naar de kwaliteit.

De eerste 2 kleuren vallen veel oranjer uit dan in de pan zelf.

De foto hierboven in daglicht.
De foto hieronder met flits.

Ik ben echt enorm verbaasd over de kwaliteit!
De oogschaduw's zijn stuk voor stuk alle vier goed gepigmenteerd.
Had ik eerlijk gezegd niet verwacht van dit budget palette.

 Ik heb met het oogschaduw palette ook een look gemaakt. Ik heb alle kleuren gebruikt en de kleuren vallen heel mooi op mijn ogen. Het laat mijn blauwe ogen nog blauwer lijken.



Zoals je misschien wel hebt gemerkt, ik ben erg te spreken over dit palette.
Enige nadelen zijn dat er geen highlight kleur in het palette zit en dat de verpakking wat goedkoop is.
Voor de rest is het echt een heel mooi palette en zeker voor de prijs.

De verzending duurt normaal 2 tot 4 weken. Mijn pakketje was er al in 9 dagen!

Het palette kost $5,69 en is te koop op bornprettystore. Klik hier.

En zoals beloofd heb ik ook een leuke kortingscode voor je.
Met de code EXH10 krijg je 10% korting op je bestelling.





















Bedankt voor het lezen en hopelijk zie ik je de volgende keer weer!

Liefs, Esmée

*Dit artikel is in samenwerking met bornprettystore. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.


Volg je mijn blog al op bloglovin? Klik hier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten