28 mei 2015

Essie Romper Room

Mijn liefde voor Essie nagellakjes begint steeds groter te worden. Ze hebben zoveel mooie kleuren en nu zeker voor de zomer zie ik ineens allemaal lakjes die mij spontaan aanspreken. Ben jij benieuwd naar dit prachtige licht roze lakje? Lees dan snel verder.


Ik koos voor de kleur Romper Room. Een heel licht, zacht roze kleurtje. Romper Room is mijn 3e Essie lakje. Het is een kleur die uit de Lente Collectie van 2014 komt (Essie Hide & Go). Maar Romper Room zit nu in het vaste assortiment. Van de andere kleuren uit de collectie weet ik het niet zeker.

Romper Room dekt met 2 laagjes heel erg mooi. Met een laagje net niet volledig, maar meestal gebruik ik altijd 2 laagjes, zodat het beter en langer mooi blijft zitten. Ik vind het echt een super mooi lakje dat mij een zomers gevoel geeft. Met dit soort lichte kleurtjes heb ik ook altijd het idee dat mijn handen veel bruiner lijken dan dat ze eigenlijk zijn haha.



De kwastjes, van Essie lakjes, zijn vrij breed en vind ik erg fijn lakken. Het is streeploos en snel.

Het lakje is mooi, goed van pigment en blijft goed zitten. Ik ben er erg tevreden over!
Essie Romper Room is te koop bij de DA en Etos voor €9,99.

Bedankt voor het lezen en hopelijk zie ik je de volgende keer weer.

Liefs Esmée.




Volg je mijn blog al op bloglovin? Klik hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten