27 mei 2015

Favorieten van de maand Mei 2015

Juni is in zicht, mijn examens zijn voorbij en ik heb vakantie. Ik heb alle tijd om lekker te bloggen en vandaag deel ik mijn favorieten van de maand Mei met jullie. Ik kan het echt niet geloven dat het alweer bijna Juni is, de tijd gaat zo snel.





Mijn aller grootste favoriet, van deze maand, is deze lipstick van MAC.  Het is de kleur Brave en is mijn nieuwste MAC aanwinst. Het is een prachtige Nude, everyday kleur en ik ben er gek op! Je kunt de review hier lezen.

De budget concealer van essence is en blijft een favoriet. Niet alleen omdat ie zo goedkoop is, maar ook omdat de concealer gewoon goed zijn werk doet. Ik heb deze echt al 5 keer opnieuw gekocht, dus dat zegt wel wat geloof ik.
Ik heb de kleur 20 Soft Beige.

De volgende favoriet is een kwast. Dit is een dupe van de Real Techniques Setting brush als ik het goed heb. Deze komt van de website CNDirect, maar het linkje kan ik helaas niet meer vinden.. De kwast is echt geweldig om highlighter mee aan te brengen. Het is echt een hele fijne en zachte kwast en zeker voor het geld.

Dit leuke potje van Benefit, dat mij doet denken aan een nagellakje, zat in de Goodiebag van het Benefit Event, dat begin Februari was. De PosieTint van Benefit is een Cheeck en Lip Stain. Voor mijn lippen vind ik 'm heel erg fijn, voor op mijn wangen vind ik het nog wat lastig. Dit is overigens de kleur Poppy Pink.

Op het gebied van verzorging was de Body Butter van de Bodyshop een favoriet. Ik heb deze helemaal opgemaakt. Dit is de geur mango, en het is de kleine variant.

Voor het haar heb ik dit product van Andrélon (her)ontdekt. Het is een Booster spray voor je krullen. Nou heb ik geen krullen, meer een slag maar met dit product geeft het echt een boost en krijgen mijn slagen echt meer de vorm van krullen.


Zoals de meeste van jullie denk ik wel weten, worden sommige body mists van Victoria's Secret verkocht bij de Etos. Ik heb Pure Daydream laatst gekocht en wauw, deze is heerlijk zoet, ben ik erg fan van, daarom is het ook een favoriet van mij :).


En dit was het, dit waren mijn favorieten van de maand Mei. Ik hoop dat het weer snel mee gaat werken want ik heb totaal geen zomer gevoel.

Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer!
Liefs, Esmée.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten