25 mei 2015

EXAMENS, varen en Sammie - My week in Pictures #1

Nieuw soort artikel! My week in pictures. Ben je benieuwd wat ik deze week allemaal gedaan heb? Lees dan snel verder.


Maandag 18 mei 















Ik begon de dag met mijn make-up. Ik nam er lekker de tijd voor. Ik begin namelijk elk examen pas om 13:30. Ik had dus ook lekker de tijd om rustig aan te doen.

Make-up DONE! Toen was het tijd om even mijn social media uit te plooien tijdens mijn ontbijtje. Ik werd ontzettend enthousiast toen ik een enorm leuk mailtje in mijn mailbox zag staan.
Hier volgt later meer over!

Examen Engels zit er ook weer op! Lekker doorweekt thuis gekomen helaas.


Ik maakte een proef examen onder het genot van een lekkere (zelfgemaakte) tompouce!


Kom maar op met dat wiskunde examen!

Dinsdag 19 mei
Oeii, wat een rommel… tijd om dat eens is ff lekker op te gaan ruimen!

Ja ik weet wat je denkt, waarom hangt er in godsnaam een broek aan het raam. Nou, die heb ik de hele nacht laten drogen aangezien 'ie kledder nat was door het geweldige Nederlandse weer van die middag ervoor.

Ik kreeg in de middag een super leuk, en lekker ruikend, pakketje binnen, van lieve Kim, zij blogt op kimterstege.nl. Er zaten 2 Aziatische Sheet Maskers in die ik had gewonnen op haar blog, en als extra een Lush Conditioner, testertje en een super leuk briefje. Bedankt Kim.

De foto's met het Aziatische Sheet maskertje op, bespaar ik jullie liever want, oh wat waren die erg haha.

S'avonds op mijn gemak jullie lieve reacties beantwoorden van de nieuwe video die online staat, mijn Foundation Routine. Ook liet ik als extra zien, hoe ik contour en highlight. Bekijk mijn YouTube kanaal als je de video wilt zien :).

Woensdag 20 mei


Ik werd woensdag middag gebeld voor een sollicitatie gesprek bij Deen, waar ik misschien mag gaan werken. Lekker centjes verdienen in mijn vrije tijd!

Heerlijke tosti gemaakt, met een extra plakje kaas… Jammie!

Tijd om de beentjes weer glad te maken. En auw dat deed pijn haha, maar nu heb ik 3/4 weken geen last meer! Laat de zomer maar komen :).

Woensdag avond heb ik mijn layout wat veranderd. Ik vond het tijd voor iets nieuws en niet zo standaard blogspot achting, dus ik ben internet afgegaan en heb een paar handige tips gevonden.
Dit is het eindresultaat. Ik ben er blij mee :).

Donderdag 21 mei










Ik had zit om foto's te maken en besloot weer een MOTD artikel te maken. Klik hier, als je 'm wilt zien.

Dit is mijn favoriete combo van het moment, MAC Blush Harmony om mee te contouren, Smooch Blush Cookie Crumbel om mee te bronzen en MAC Soft&Gentle als highlight. Je kunt deze ook terug zien in het Makeup Of the day artikel :).

Op naar school voor examen Natuurkunde. Was me een lastige maar (ongeveer) uitgerekend kom ik wel uit op een voldoende!

Jasje: Yaya
Blouse: Object
Broek: Jacqueline de Yong
Bril: The Trend Dealer


Vrijdag 22 mei
Oh no… De dag dat ik sollicitatie gesprek bij Deen had, kreeg ik een koortslip… gelijk crème op gesmeerd, hopen dat het snel weg gaat. Sollicitatie ging goed overigens!


Eindelijk de mini Pore Fessional gebruikt die ik ongeveer een week geleden ophaalde bij de Douglas met een "geheime" code. Kijk op de FaceBook pagina van Douglas of Benefit hoe je 'm kunt ophalen. Fijn product!

Mijn vader ging boodschappen doen en had Sammie buiten laten staan en pas na 2 uur later opgehaald.. Omdat m'n vader Sammie simpel weg was vergeten. Nieuwe vriendjes heeft Sammie denk ik wel gemaakt in die 2 uur.. Haha awww vond het zo sneu.

Zaterdag 23 mei

In de ochtend maakte ik een biologie examen…






Ik maakte een Depop account aan waar ik kleding stukken verkoop. Ook verkoop ik 2 paar schoenen voor een lage prijs dus ben je benieuwd, zoek op: esmeelovesbeauty :) dan vind je het denk ik wel.

The face after making an instagram photo. Haha, meestal meestal maak ik mijn oogfoto's altijd s'avonds en maar op een oog, zo lui ben ik. De ooglook kun je zien op mijn instagram account.

Ik begin weer aan mijn trind stappenplan die 2 weken duurt. Ik ben echt gek op dit spul, zeker een aanrader en het verschil is zeker te merken.

Zondag 24 mei



Zondag zijn we in de ochtend een bootje wezen huren voor 4 uur en hebben we een grote ronde gevaren. Was echt heerlijk weer!

Bij deze de My Week in Pictures #1. Ik ben gister weer begonnen met het weekvloggen maar dit is voor mij net wat gangbaarder denk ik, dus zal ik wat vaker doen! Let me know als jullie dit leuk vinden om te zien :).

Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer!
Liefs, Esmée


Volg je mijn blog al op bloglovin? Klik hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten