21 mei 2015

Pink Lips & Glowy Skin - Make-up Of The Day #2




Het zonnetje schijnt en ik had zin om lekker te make-uppen. Ik deed mijn prachtige, velle lipkleur eindelijk weer eens op en een highlighter met dit weer is nooit mis.



Ik ben dol op velle lippen, vooral in de zomer.. Maar naar school durf ik het nog niet te dragen.



Dit zijn de producten die ik voor mijn gezicht heb gebruikt.

♥ Rimmel London Match Perfection Foundation - 200 Soft Beige
♥ MAC Mineralize Skin Finish - Soft & Gentle
♥ MAC Blush - Harmony (matte)
♥ Smooch Blush, Cookie Crumble



Ik hou zo veel van Highlighter! Kan niet meer zonder mijn MAC Soft & Gentle hihi..

Mijn ogen heb ik vrij simpel gehouden. Ik heb mijn geliefde Too Faced Natural Eye palette gebruikt en de kleur " Nudie " in mijn crease aangebracht en " Silk Teddy" op mijn bewegend ooglid.



En dit zijn de rest van de producten, die ik voor mijn ogen heb gebruikt.

♥ MAC Pro Longwear Paint Pot - Painterly
♥ Too Faced Natural Eyes Palette
♥ Maybelline - One by One waterproof mascara
♥ Catrice wenkbrauw potlood (kleur is er helaas al af..)

Ik gebruikte weer eens een wenkbrauw potlood in plaats van mijn poeder, ik was even vergeten hoe fijn dit ook werkte. Moet ik vaker doen!

Ik maakte mijn make-up look af met knal roze lippen. Deze kleur van MAC draag ik echt veel te weinig. Zonde eigenlijk. Maar nu het mooie weer er aan zit te komen heb ik helemaal zin om deze te dragen. 



MAC Pink Nouveau is een Satin lipstick.

En dat was het. Ik kan jullie zeggen dat ik meer van dit soort artikels ga plaatsen, aangezien ik nu bijna vakantie heb (!!). Ja vakantie, wiehoe! Ik hoef nog maar 1 examen te maken en daarna heb ik gewoon lekker lang vakantie, en dat betekent dus lekker bloggen en filmen!


En hier nog even alle gebruikte producten op 1 foto :).

Bedankt voor het lezen, en hopelijk zie ik jou de volgende keer weer!

Liefs, Esmée



Volg je mij al op bloglovin? Klik hier.




Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten