20 mei 2015

Simpele outfit op een winderige dag - OUTFIT










Tijd voor een outfit artikel. Lange tijd niet meer gedaan zeg, maar goed, ik trok mijn zus uit dr luie bed om in het winderige weer outfit foto's te maken. Was niet echt een goede combinatie maar oké… Lees gauw verder als je benieuwd bent naar mijn outfit.



Alles even klaar zetten… En je ziet het al, mn haar zit lekker door de war en ik zag geen steek.

Jasje : Yaya
Blouse : Vero Moda
Broek : H&M
Schoenen : Nike







































Ik was vrij simpel gekleed, ik ben de laatste tijd echt gek op oud-roze kleurtjes en kant. Ik hoefde die dag alleen voor 2 uurtjes naar school dus te veel poes pas zat er vandaag niet in.
Accessoires droeg ik die dag daarom ook niet, dat draag ik eigenlijk bijna nooit, soms wel eens een mooie grote statement ketting maar meestal houd ik het simpel.


En dit is de totale look!

Bedankt Juul, voor het maken van de foto's. Helaas zat het weer niet bepaald mee.
Hopelijk kan ik de komende tijd wat meer zomerse outfit artikelen plaatsen, als het ooit nog zomer wordt, tja in Nederland weet je het maar nooit hé? :P

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen, en te zien. Als jullie meer outfit foto's willen zien dan hoor ik dat graag van jullie!

Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer!
Liefs Esmée


Volg je mijn blog al op Bloglovin? Klik hier.







Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten