16 mei 2015

Beebee Professional Ultimate Black Eyeliner Pen - Hot or Not?

 Beebee proffessional. Een merk waar ik nog niks van af wist. Ik nam deze eyeliner in de test en vandaag deel ik mijn mening met jullie. Benieuwd naar dit merk, en natuurlijk deze eyeliner? Lees dan verder.


Beebee Proffesional was voor mij nog een onbekend merk, zoals ik al zei. Ik leerde het kennen door Kim, van Kimterstege.nl.
Ik keek op de site van Makeupactie, waar Beebee professional onderanderen wordt verkocht, voor slechts de verzendkosten. Je zit dan wel aan een "abonnement" vast die je na 3 maanden kunt opzeggen. Ik was wel benieuwd en ik vroeg de eyeliner aan voor slechts één euro. Dit was een actie maar na een tijdje zullen de verzendkosten €4,95 gaan kosten.


Aangezien ik erg nieuwsgierig hier naar was, overkwam me wel wat meer dan dat ik had verwacht.
Ik ontving mijn pakketje vrij snel, maar er klopte iets niet. Ik had een kwast ontvangen in plaats van de Eyeliner. Hmm… Even een mailtje sturen dacht ik. Ik kreeg een mailtje terug, dat ik de eyeliner kosteloos opgestuurd zou krijgen. Top service! Dacht ik. Toen er weer een pakketje in de brievenbus lag, was het weer een kwast, 2 kwasten rijker maar nog steeds geen eyeliner, waar ik voor eigenlijk voor betaald had, ook al was het maar een euro..
Ik had ze nogmaals gemaild, dat ik het niet begreep, en nu heb ik de eyeliner wel ontvangen, en ook 2 keer. Maar dit probleem even terzijde, nu verder met de review.



De huls is vrij basic en ziet er strak uit. Het heeft een normaal dopje en er staan witte letters op de verpakking. De eyeliner doet mij een beetje denken aan de eyeliner van Essence.


Deze eyeliner moet een donkere, intense kleur afgeven. Ik ben heel erg benieuwd.


De "pen" is aan de dunne kant, wat zeker mijn voorkeur heeft. Ik draag amper eyeliner, maar als ik het draag, draag ik echt een heel dun lijntje. Dus dit voormaat sprak mij zeker aan.


De eyeliner is inderdaad goed gepigmenteerd en je kunt er een wat dikkere lijn mee zetten en een subtiele dunne.

Dit is hoe de eyeliner op mijn oog valt. Ik vond het erg gemakkelijk om de lijn te zetten, de wing vond ik alleen wat lastig om echt mooi strak te krijgen. Maar dit resultaat is zeker wat naar mijn verwachtingen voldoet. Het is niet een intens zwarte lijn, maar wel goed zwart.

De eyeliner stift droogt enorm snel op en stempelt dus niet op mijn ogen.
Levering van het product vind ik snel, maar was niet op de juiste manier. Gelukkig heb ik wel kosteloos het product thuis gestuurd gekregen dus de service is goed.

Deze eyeliner ter waarde van €14,95 is te koop bij MakeupActie, voor slechts de verzendkosten, nu €1.
Denk er even goed over na, want je zit dan vast aan een "abonnement" die 3 maanden duurt, als je je voor die tijd ook weer uitschrijft als je niet meer producten wilt ontvangen. Je kunt alles nog even nalezen op de site van Makeupactie.

Hot or Not? Dit product is HOT! 

Bedankt voor het lezen naar dit artikel en hopelijk zie ik je de volgende keer weer!
Liefs, Esmée


Ik zou het leuk vinden als je mijn blog volgt op bloglovin.



Bedankt voor je reactie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten