29 april 2015

Mijn MAC lipsticks + swatches



Ik ben dol op lipsticks, mijn favorietjes zijn van MAC en die laat ik jou in dit artikeltje zien.


Ik heb 5 pareltjes in mijn bezit. MAC vind ik prijzig maar is zeker het geld waard.
De huls van de lipsticks zijn erg mooi, zwart met een soort glitter er door heen.











































De kleuren met finishes van links naar rechts;

Pink Plaid "Matte" - Please Me "Matte" - Pink Nouveau "Satin" - Angel "Frost" - Hot Gossip "Cremesheen".

Ik plaatste 11 weken geleden een foto op instagram van al mijn 5 MAC lipsticks.
Er stroomde heel wat leuke reacties binnen maar een paar waren ook wat minder, er waren meiden die zeiden dat het geld verspilling was dat ik dezelfde kleuren kocht. Naar mijn idee is dat zeker niet zo en ik bepaal uiteraard zelf waar ik mijn geld aan uit geef. Ze lijken misschien wel op elkaar, maar op de lippen zien ze er toch anders uit.









Dit zijn de swatches van mijn MAC lipsticks. MAC lipsticks zijn goed van pigment. De frost lipsticks zijn wat minder, maar dat neemt niet weg dat ze niet mooi zijn.

Ik ben zo ontzettend blij met mijn 5 MAC lipsticks, het kost wat maar je hebt er echt wat aan.



Matte heeft mijn persoonlijke voorkeur. Deze blijven goed zitten en zien er mooi uit.

Mijn favoriet? Please Me. Dit is echt de meest gangbare kleur en staat geloof ik iedereen mooi.
Dus wil jij je eerste MAC lipstick kopen en wil je een niet te opvallende kleur? Dan raad ik je aan om voor Please Me te gaan. Angel is ook mooi, deze is net iets subtieler als Please Me, het is maar net wat je wilt, en je kunt natuurlijk altijd om hulp vragen bij de MAC counter :).





















Er zijn echt zoveel mooie kleuren bij MAC, de volgende staan op mijn wishlist;
  1. Brave
  2. Craving 
  3. Faux
  4. Plumfull
  5. Flamingo
  6. Rebel
Welke MAC lipstick moet ik volgens jou echt in mijn stash hebben? Ik hoor het graag :).
Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer. 



Lees hier alle reviews apart;


Geen opmerkingen:

Een reactie posten