2 mei 2015

Makeup Revolution Ultra Blush Palette - Hot Spice

Hoi!

Laatst won ik een hele toffe winactie van Rachel, van Rachelkromdijk.nl. Ik won onder andere het Makeup Revolution Hot Spice Blush palette waar ik enorm blij mee ben. Benieuwd naar dit palette? Lees dan gauw verder.


Het blush palette komt in een kartonnen verpakking.









































Op de achterkant van het mooie Blush Palette, staan alle 8 de kleuren. Ze hebben geen naam.



Dit palette is in de kleur Hot Spice.

Dit zijn alle 8 de kleuren. Het zijn heel wat mooie blush kleuren. Ze zien er in de pan erg mooi uit, vooral de rechter 2 met de leuke vormen er in.

Er zitten verschillende tintjes in, er zit ook een highlighter in. De subtiele roze kleurtjes hebben mijn voorkeur.

In het palette zit ook een spiegel, heel erg handig. Het palette zelf is glanzend zwart.






















Tijd voor de swatches, ik was er erg benieuwd naar, maar ik had natuurlijk wel al meerdere reviews gelezen over dit palette.

Het palette is heel erg zacht van structuur. De blushes zijn heel erg goed gepigmenteerd en zijn ook mooi om op te bouwen. Hier zie je de bovenste rij. Die highlighter is ZO MOOI.


En dan de onderste rij, de oranje blush (links) is echt mega goed gepigmenteerd.
De rechter kleur doet mij heel erg denken aan Rose Gold van Sleek. Super pretty.

De blushes zijn soms wel wat korrelig, maar dat geeft niet, en al helemaal niet voor de prijs.



Ik ben echt heel erg blij met dit palette, ik ben zelf niet zo'n enorme blush dragen maar deze mooie kleuren zal ik er toch wel bij pakken! De kleuren zijn goed gepigmenteerd, dus pas op haha! Je kunt de kleuren ook erg mooi opbouwen.

Mijn favoriete kleur uit dit palette zijn de rechter 2 (onder en boven van rechts).
Dit palette is heel erg handig en multifunctioneel. Dit palette kost €7,99 en oa te koop bij Make-up Musthaves.
Heel erg bedankt Rachel, ik ben er echt mega blij mee.

Bedankt voor het lezen, en hopelijk zie ik je de volgende keer weer!

Liefs, Esmée



Geen opmerkingen:

Een reactie posten