26 april 2015

5 x Essence The Gel Nailpolish

Essence heeft de "Color and Go" collectie er uit gegooid en vervangen voor de nieuwe "The Gel Nailpolish" die nu al een al tijdje de winkels liggen. Ik nam 5 mooie kleurtjes mee en ik had geluk, want er liep die week net een actie; 2e product halve prijs, dus het perfecte moment om deze mooie kleurtjes te testen voor jullie.

















 

                           Ik koos voor 4 leuke pastel kleurtjes en 1 Satin nagellakje.
De verpakking van de nagellak is gewoon het zelfde gebleven, maar nu is het dus een gel nagellakje waar je geen lamp voor nodig hebt. Lekker makkelijk en snel dus.










 

                                Ik ging voor 5 kleurtjes. Van links naar rechts;
35 engaged - 13 forgive me - 40 play with my mint - 21 a whisper of spring - 39 blue bubble di blue. 



















En dan natuurlijk de nagel swatches.
Ik heb vijf lakjes en vijf nagels, komt dat nou eens mooi uit :P.
Van alle lakjes heb ik 2 laagjes aangebracht, alle kleuren zijn prachtig dekkend, maar met 2 laagjes is hij op z'n mooist. Het paarse lakje dekt helaas wat minder. Met 3 laagjes ziet het paarse lakje er ook erg mooi uit.

Ik ben zeer tevreden over deze mooie, nieuwe lakjes van essence.
Ze blijven zeker langer zitten als de Color And Go nagellakjes en zijn ook mooier naar mijn idee.
De Gel nagelak kun je gewoon verwijderen met nagellak remover.




Zoals je misschien wel hebt gemerkt ben ik er erg tevreden over, zeker voor de prijs.
De lakjes kosten slechts €1,69 per stuk en zijn te koop bij kruidvat en trekpleister.

Bedankt voor het lezen en hopelijk zie ik je de volgende keer weer!
Liefs, Esmée



Geen opmerkingen:

Een reactie posten