20 april 2015

Kletspraatje || Persoonlijk

Hey hoi, long time no see… Ik heb vandaag een persoonlijk artikel voor jullie, over school, outfit posts, stashflashes en TAGS.























Zoals de meeste van jullie wel weten, doe ik over 3 weken eindexamen.
Ik ben al bezig met de voorbereidingen en heb daarom niet veel tijd meer om artikeltjes te tikken.
De reden waarom ik dit artikel schrijf, is omdat ik zin had om  te typen en mijn reden aan jullie kwijt moest.

Ik ga een spannende periode in (naar mijn mening dan), want een eindexamen is niet niks.
Als het goed is heb ik snel mijn diploma en kan ik heerlijk genieten van mijn lange vakantie!
Nog een reden waarom ik niet heb geblogd, is omdat ik simpel weg geen nieuwe producten had om te reviewen.






















Ik heb geen bij baantje, waar hopelijk snel verandering in komt na mijn examen, zodat ik wat meer dingen van mijn eigen geld kan kopen en dus ook meer voor mijn blog om te reviewen etc.
Mijn moeder vind het maar niks dat mijn (kleed)geld, groten deels op gaat aan make-up, aangezien ik al veel te veel heb in haar ogen.


Ik heb ook nog een vraag aan jou, zou jij meer outfit posts op mijn blog willen zien?
Het is namelijk zo lang geleden dat ik een outfit post heb gedaan, dat ik vind dat er meer variatie op mijn blog mag komen. Dus kom maar op met jullie reacties ;).


Zoals ik al zei wil ik meer variatie in mijn blog. Ik ga meer stash flashes plaatsen, maar ook TAGS of challenges. Mijn eerste stashflash werd overigens goed ontvangen, dit was mijn MAC StashFlash.


Om al deze leuke ideetjes in vervulling te brengen, moet ik er natuurlijk wel eerst wat voor doen. Eerst maar mijn examen halen!
Verwacht daarom de komende week/weken niet veel artikelen op mijn blog omdat ik mijn tijd hard nodig heb voor mijn examen.


Bedankt voor het lezen van dit artikel. Hopelijk hebben jullie er begrip voor!
Heel veel liefs, Esmée

Geen opmerkingen:

Een reactie posten