3 april 2015

Essence Lash Mania Waterproof Mascarsa


Mijn favorite make-up product, is mascara. 
Nog steeds ben ik opzoek naar de perfecte mascara, voor mijn wimpers.
En als 'ie ook nog eens budget is, is het al helemaal top. 
Benieuwd wat ik van deze mascara vind?




De mascara ziet er leuk uit. 
Blauwe letters en water spetters op de verpakking. 
De Essence Lash Mania mascara is een False Lash mascara en hij is waterproef.
Er is ook nog een normale versie, dus een die niet waterproof is. 



Het mascara borsteltje is vrij groot en heeft haartjes die vrij lang zijn. 
Simpel borsteltje, niet veel bijzonders. 


Dit is het effect dat het mijn wimpers geeft. 
Ik heb voor deze foto wel mijn wimper kruller gebruikt. 
Het effect is heel erg mooi, subtiel en gesepareerd. 

Ik ben erg tevreden over deze budget mascara van Essence. 


In deze look hierboven draag ik de mascara ook. 
Het geeft mijn wimpers echt een enorme lengte en de krul blijft ook perfect zitten. 

De Essence Lash Mania Waterproof mascara kost €2,99
 en is te koop bij Kruidvat en Trekpleister.

Naar mijn idee een goede mascara en zeker een aanrader.
Bedankt voor het lezen.




Bedankt voor je reactie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten