28 maart 2015

Make-Up Of The Day || Zaterdag 28 maart


Dat is lang geleden, een Make-up Of The Day artikel.
Ik wil dit soort artikelen vast houden en om de week gaan plaatsen, of elke week 1.
Benieuwd naar de make-up look en de producten die ik vandaag draag?





Ik begon met mijn basis, foundation, mascara en wenkbrauw poeder. 
Ik heb gister mijn wenkbrauwen voor het eerst geverfd, wat nog best spannend was. 
Ik hoef ze nu amper nog bij te tekenen. Het wenkbrauw setje is van Catrice. 

De mascara is van Benefit, de nieuwste mascara die benefit heeft uitgebracht. 
Namelijk de Roller Lash Mascara. Ik vind 'm heel fijn en gebruik 'm daarom graag.

De foundation was een hee tijd geleden, groot favoriet. 
Ik was 'm vergeten omdat hij toen de tijd op was gegaan en ik geen nieuwe had aangeschaft. 
Gister kocht ik 'm opnieuw en ik begrijp weer helemaal waarom dit zo'n groot favoriet was.


Ik begon mijn ooglook met een oogschaduw basis, deze van MAC. 
Dit is Pro Longwear Paint Pot in de kleur Painterly.
Goed spul, ik ben er gek op en ik kan niet meer zonder.




De ogen heb ik rustig gehouden. Licht bruine kleur in de crease, 
cranberry/bruine kleur aan de buitenkant en hightligher in de binnenste ooghoeken.
Simpel snel en draagbaar.
Het palette is van Make-Up Revolution, het 32 Flawless palette. 



Voor mijn gezicht heb ik ook nog 2 pareltjes van MAC gebruikt. 
Mijn nieuwste aanwinst, MAC Blush Harmony en MAC Soft&Gentle MSF. 
Perfecte combo.



Op mijn lipjes heb ik MAC Angels lipstick aan gebracht, dit is een frost lipstick. 


En dit is dan de uiteindelijke look. 
Meestal houd ik het op zaterdag altijd rustig,
en draag ik meestal alleen mascara en wenkbrauwpoeder. 
Nu pakte ik iets meer uit en is dit het resultaat.




Dit was het, bedankt voor het lezen en tot de volgende keer. 





Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten