26 maart 2015

MAC Powder Blush Harmony


Bij onze zoektocht naar de Sephora in België, liepen we de MAC Pro Store tegen het lijf. 
Helaas was er geen Sephora meer te bekennen, maar in de MAC Pro Store waren we ook wel even zoet. 
Ik kocht een prachtige blush van MAC, benieuwd? Lees dan verder.



Dit is mijn eerste "Blush" van MAC. 
IK kocht het als een bronzer. Dit is de MAC Powder Blush.




Ik vroeg op mijn beste Frans (met een beetje engels gemixt),
wat zij mij zou aanraden, voor een subtiele contour. 
Daar kwam deze prachtige "blush" uit, ze heeft 'm ook aangebracht en ik was gelijk verkocht.



De verpakking van de blush is klein, vergeleken met mijn MSF, Soft & Gentle, ook van MAC.
Kleiner dan dat ik eigenlijk had verwacht. 


De blush zit in een zwarte, ronden huls dat open en dicht gaat met een druk sluiting. 
Het plasticje is doorschijnend en met zwarte letters staat het merk er op. 


Deze blush is niet helemaal bruin, maar ook met een warme ondertoon, 
en toch ook weer met een beetje roze. 
 Het hangt net van de licht inval af.


Heerlijk, zo'n on-geswatchede blush. 



Zoals ik al zei, ging ik voor de kleur Harmony, het is een Matte blush.



Dit is de swatch, goed gepigmenteerd. Hier in zie je de roze, nu ook weer een beetje oranje onder toon die de blush heeft. 
Hij is echt prachtig, naar mijn idee.



Op de bovenstaande foto draag ik MAC Powder Blush in de kleur Harmony. 
Ik vind het echt een prachtige, subtiele bronzer, je kunt dit zeker ook als blush dragen. 
Ik ben er helemaal gek op! 

De blush is goed gepigmenteerd, mooi op te bouwen, subtiel op je wangen en geeft een mooi,
 "zacht" effect aan je look.


Deze blush van MAC, kost €22 en is te koop bij de MAC Counter, of online op Douglas.nl

Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer!








Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten