24 maart 2015

Eigen domein naam, school, reacties + Winacties || Persoonlijk


Ik heb een eigen domein! 
Eindelijk, na een jaar lang bloggen, eindelijk mijn eigen domein. 
Verder moet ik het nog even met jullie hebben over de reacties op mijn blog en de lopende winacties!
de foto heeft overigens niks met dit artikel te maken :)



Zoals ik al zei, heb ik een eigen domein, dat betekend dat ik geen .blogspot.com meer achter mijn blog naam heb, maar nu dus .com. 
Het heeft me veel tijd gekost maar dankzij Ashley van beautyenstyle is het helemaal gelukt. 

Op school gaat het goed! Mijn cijfers zijn in de toetsweek omhoog gegaan en heb geen een onvoldoende weten te halen! Met goede cijfers blijf ik gemotiveerd en ga ik met een goed gevoel (hopelijk) mijn examens te gemoed. 

Helaas zijn alle reacties op mijn blog verdwenen wat natuurlijk erg jammer is, omdat ik veel tijd in mijn artikelen steek en er vaak ook lieve reacties op terug krijg, die nu dus allemaal weg zijn. 
Ik heb mijn blog ook opgeruimd en uitgedund, zo heb ik meer als de helft van de artikelen die ik heb geschreven, simpelweg gewoon verwijderd. Ik was niet tevreden met de kwaliteit van bepaalden artikelen en nu ook omdat ik er geen reacties meer op had heb ik het verwijderd. 

Dan tot slot de winacties! 

Er lopen op mijn blog nu 2 winacties. 




Bedankt voor het lezen, en hopelijk heb je er begrip voor dat helaas alle reacties weg zijn en dus ook de reacties van de winacties… 




Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten