23 maart 2015

WIN een Sleek Palette naar keuze! || GESLOTEN


WIN een Sleek Palette naar keuze.
In samenwerking met missgorgeous.nl ga ik 1 iemand blij maken,
 met een Sleek palette naar keuze.



Zoals ik al zei, in samenwerking met missgorgeous.nl mag ik 1 van mijn lieve blog lezers blij maken met een Sleek palette naar keuze. 
Ik heb zelf het Sleek Au Naturel Palette, waar ik echt gek op ben. 
De pigmentatie van het palette is echt goed, en zo ook van alle andere Sleek Palette's. 
Zeker voor de prijs is het echt een must in je make-up stash. 

Je hebt keuze uit het volgende lijstje: 

Sleek Palette - Acid
Sleek Palette - Au Naturel 
Sleek Palette - Arabian Nights
Sleek Palette - Bad Girl 
Sleek Palette - Celestial 
Sleek Palette - Del Mar Volume 1 
Sleek Palette - Garden Of Eden
Sleek Palette - I-Candy 
Sleek Palette - Lagoon
Sleek Palette - Oh So Special 
Sleek Palette - Original 
Sleek Palette - Primer
Sleek Palette - Showstoppers
Sleek Palette - Storm 
Sleek Palette - Sunset
Sleek Palette - Snapshots
Sleek Palette - Supreme
Sleek Palette - Ultra Matte V1
Sleek Palette - Vintage Romance 

Bekijk de Sleek palette's hier, om te zien welke kleuren er in het palette zit. 

Om mee te kunnen doen zijn de volgende 3 stappen verplicht: 

1. Volg @ missgorgeous op instagram. Klik hier
2. Volg @ beautybyesmeex op instagram. Klik hier.
3. Laat onder dit artikel een bericht achter dat je mee doet.
Vergeet niet je email achter te laten, anders kan ik geen contact met je opnemen. 

Om extra kans te maken: 

1. Volg beautybyesmeex op bloglovin, klik hier
2. Like de Facebook pagina van Beautybyesmeex, klik hier

De winactie sluit op 10 april 2015. 
Ik zal de winnares bekend maken via de mail .


Winnares is: Tamar K

De winnares komt ook hier, in dit artikel te staan.
Dus heb jij helaas geen mail gehad maar ben jij wel benieuwd wie er heeft gewonnen?
Houdt dit artikel dan goed in de gaten. 

Succes iedereen!





Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten