23 maart 2015

Oy! Cleanser Make-Up Remover & Moisturiser review + WINACTIE || GESLOTEN



Elke avond je make-up er af halen, is nog wel eens een klusje. 
Meestal duurt het lang en wil je gewoon zo snel mogelijk naar bed. 
Nu komt Oy! met een 3-in-1 product, het is een reiniger, make-up remover én een make-up remover in één!



Dit product heb ik ontvangen van biocareonline.nl om voor jullie te testen.

Dit product is speciaal voor de jonge, vette huid. 
Zelf heb ik geen vette huid, maar eerder een droge huid. 
Laten we eens kijken of het ook voor een droge huid werkt.


De verpakking van het product vind ik erg leuk er uit zien, door de kleuren, verschillende soorten lettertypes en symbolen.


De verpakking is leuk roze. De naam van het product is Oy! Organic Young by Green People.


Wat ik persoonlijk erg fijn vind, is dat dit product niet op dieren is getest en dat er organische ingrediënten in het product zitten. 


Hier een overzicht van de ingrediënten lijst.



Green Tea.
Rijk aan polyfenolen en antioxidanten om een gezonde, heldere teint te behouden. 
Het heeft kalmerende eigenschappen om te helpen om de verschijnselen van roodheden van de huid te verminderen.


Dit product moet je gebruiken zonder water. 
Breng het aan over je gezicht en nek en veeg het weg. 


Het product is in de vorm van een tube met een handige sluit verpakking.


Toen ik het voor de eerste keer ging gebruiken, had ik geen idee hoeveel ik nodig zou hebben. 
Uit eindelijk had ik iets meer als dit nodig, voor mijn gehele gezicht. 

De geur van Green Tea komt heel erg terug in het product, je moet er van houden. 
Na een tijdje wen je er aan.


Op deze foto haalde ik mijn gezichts make-up er af. Ik had alleen concealer op.


Ik haalde het er af met een watje, wat geen goed idee was, na deze keer heb ik het er telkens af gehaald met een washandje. Dit werkt veel prettiger aangezien een watje vrij klein is in verhouding met je gezicht. 


Excuses voor de onaantrekkelijke foto, maar dit is wat er van mijn gezicht af kwam. 
Mijn concealer die ik er die ochtend had op gesmeerd is er nu helemaal af. 


Ik heb dit 15 dagen lang, elke ochtend en avond gebruikt om mijn make-up er af te halen. 
Resultaat? Ja dat is er zeker. 
Mijn huid voelt heel zacht en fijn aan. 
Nadat ik het product heb aangebracht en er afgehaald heb, voelt het ook zeker niet trekkerig aan. 
Je kunt dit product ook zeker gebruiken als je een droge tot normale huid hebt. 

Mijn tip is wel om daarna nog een Toner te gebruiken om echt de laatste restjes nog van je gezicht te verwijderen. 
De roodheden in mijn gezicht zijn zichtbaar verminderd en mijn huid voelt elke dag heerlijk zacht aan. 

Prijs van dit product: €12,95


Aangezien ik erg te spreken ben over het product van Oy!, mag ik ook 1 van jullie er mee blij maken. 



Dit is wat je moet doen om kans te maken op het product van Oy! : 

1. Laat een reactie achter met je email adres
2. Volg @ biocareonline op instagram, klik hier
3. Volg @ beautbyesmeex op instagram, klik hier

Extra:

1. Like de Facebook pagina van biocareonline, klik hier
2. Like de Facebook pagina van Beautybyesmeex, klik hier
3. Volg beautybyesmeex op bloglovin, klik hier

De winactie loopt tot 14 april 2015. 
De winnares krijgt dan een email, 
dus vergeet niet je email adres in de reactie achter te laten.
Anders kan ik geen contact met je opnemen.

Graag reageren binnen 48 uur, anders contacteer ik een nieuwe winnares.
Succes!


De winactie is gesloten en gewonnen door; Zoë Emm

Bedankt voor het lezen, hopelijk heb je er iets aan gehad en kan ik misschien jou wel blij maken met dit fijne product van Oy!

Tot de volgende keer , 


DIT PRODUCT HEB IK ONTVANGEN TER REVIEW, 
DIT HEEFT UITERAARD GEEN INVLOED OP MIJN MENING. 



Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten