20 maart 2015

Cargo Cosmetics Shanghai Nights Eye Palette


Ik ben een beetje uit mijn comfort zone gestapt en ging voor dit kleurrijke palette van Cargo. 
Cargo was nog een onbekend merk voor mij, en waarschijnlijk voor vele anderen ook. 




Het Cargo Shanghai Nights Eye Palette is vrij groot. 
Vergeleken met andere palettes in mijn stash, is deze aan de zware kant.
De verpakking zelf, vind ik heel apart, Erg toepasselijk bij de naam van het palette.


Het palette gaat open en dicht met een magneet sluiting.




Het palette heeft een spiegel, waar een folie overheen zit, voor bescherming. 


Het palette bevat prachtige naturel kleuren, felle kleuren en ook donkere kleuren. 
Met dit palette kun je zoveel kanten op. 


In dit palette zit ook een kwastje met 2 kanten. Normaal gesproken ben ik hier geen fan van en gooi ik het in mijn bakje met alle andere kwastjes uit de palettes die ik heb. Maar deze is toch wel heel erg fijn. Beide kanten van dit kwastje zijn enorm zacht.






Zoals ik al zei bevat dit palette heel veel kleuren waar je veel kanten mee op kunt. 
Er zitten zowel matte kleuren als shimmer kleuren in het palette. 
Het palette heeft ook namen, een beetje in de Shanghaise stijl, als ik het goed heb, haha.

Tijd voor de swatches!


De foto hierboven is in het daglicht en onder met flits. 
De kleuren zijn goed gepigmenteerd en zijn erg romig qua structuur. 

Van links naar rechts: Wai Tai - Skyline - Bund - Lychee - Jin Mao - Neon.


Volgende rij! 


Ook deze kleuren zijn goed gepigmenteerd. 
Van links naar rechts: Hu - Street Style - Ginger - Jade - Bar Rouge - Nights Life. 


De kleuren zijn allemaal zeer goed gepigmenteerd en het viel mij op dat de kleuren Lychee, Street Style en Ginger echt enorm "zacht" waren toen ik ze swatchede op mijn arm. 
De zwart is prachtig zwart met shimmers er in! Heel mooi. 

Ook heb ik een First Impression video gemaakt over dit palette! 
Klik op de video als je 'm wilt bekijken :)



Het palette van Cargo is te koop op missgorgeous.nl voor €24

Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer! 



DIT PRODUCT HEB IK ONTVANGEN TER REVIEW, 
DIT HEEFT UITERAARD GEEN INVLOED OP MIJN MENING




Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten